rolfuzz Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Kanon fett!! Å det ble jo ganske blått lys av 6000k Liker det jeg ser Du har jaggu fått gjort Mye denne uken!! hehe det er godt:D liker det jeg ser jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 må man ha noe mal for og vite hvor man skal sette clipsa til skjørtene? skal montere orginale skjørter selv etterhvert, men blir brukte i fra en engelsk m3 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 må man ha noe mal for og vite hvor man skal sette clipsa til skjørtene? skal montere orginale skjørter selv etterhvert, men blir brukte i fra en engelsk m3 da jeg fikk me borre shablonger som det hetter så var bare og borre der det var hull så satt det som pokker:D:D har vært me og montert uten det går men tar litt lengre tid:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 okai, hvor får man tak i shablonger da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 okai, hvor får man tak i shablonger da? hehe[/quotejeg fikk med når jeg kjøpte skjørtene:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 noe liv her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 heisann. det skjer utrolig liter her fortiden fordi bilen er til lakk:D Bilen har vel vært på lakk noen uker nå men lakkereren har hatt det utrolig travelt nå før jul å siden min ikke haster sånt så venter han. Har bestilt noen nye lister rundt om men venter bare på at bilen ska bli lakka så er det fult kjør igjen:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 noe nytt :- )? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 ja, bilen er ferdig lakka. var å så på den på fredag... ble meget bra må jeg si.. er vel bare å montere lister rundt vinduer og div som gjenstår.. glemte seff å ta bilder mens jeg var der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Liten update. Sjer liter her men lurer du på noe bare spør:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Peeent! Men er du sikker på blinkerne foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfuzz Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Peeent! Men er du sikker på blinkerne foran? Nai eg vett ikje heilt men syns eg må ha blankt glass når alt aent e det:S finne ikje noe lignende:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Bilen din ble utrolig fin og fet! Likte fargen veldig godt, og felga! Nydelig resultat, gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Måtte du valse for og få på de felga? Er det 18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Endelig kom det litt bilder ut!! B-) Denna bilen er blitt Utrulig Rå å Gjennomført!! Rett å slett ein innspirasjon!! Så hadde det vore kjekt å hatt ein PhotoShoot på bilen din ein dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå