M3 Yngve Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ja denne bilen trenger en god slipe jobb, tror ikke det er noen bulker i den. En lang helg, så er den klar for lakk. Så mange som ønsker seg M3 prosjekt, så skjønner ikke hvorfor denne er borte for lenge siden. Om den ikke blir solgt for 40, så blir den nok lakka og fiksett opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Fått bud på 30 000,-kr i dag, men syns virkelig denne er værdt 40 000,-kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Kan følge med komplett 5 bolt Compact bakstilling og 3.74 sperre diff for 50 000,- kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Bilen er nå SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Bilen er nå SOLGT! du som har kjøpt den eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Nei, ikke meg som har kjøpt den. Men siden Yngvegutten er på klassefest spurte han om jeg kunne skrive at den er solgt. Og det kan jeg jo:) Dette hadde jo vært et passende prosjekt for deg dette Bmw SA E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Rart at det tokk så lang tid å selge den egentlig. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Ja nå er bilen solgt til en trivelig kar fra vestlandet. Tror det blir sogne bil av denne. Jeg har bestilt en ny M3 E46 fra Usa. Kommer for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 byttet over til bilsalg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg