runemos Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Interiøret i bilen skal ut og går derfor å lurer på om jeg like gått skal selge det. Da er det snakk om fremstoler, baksete, dørtrekk og hattehylle. Teppe er jeg litt usikker på om jeg skal selge. Førerstol har slitasje på kjent plass, som bilde viser. Hattehylla har desverre hull til belter, og i sidetrekka bak sitter det høytalere som medfølger. Ellers er det helt og fint med samme mønster i seter og dørtrekk. Selges samlet kr.7000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
318iAT Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Vet du om det er mye jobb å få det baksetet til å passe en vanlig 2 dørs E30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristov Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Vet du om det er mye jobb å få det baksetet til å passe en vanlig 2 dørs E30 Det er bare å sett rett inn så lenge det er en prefaclift bil. Mener det blir en liten gleppe et sted når det stappes i en facelift bil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
318iAT Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Ok takk, har en 90 mod. 318is men må tenke litt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn-Andre Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 hvor mye hadde du tenkt deg for det? sånn ca ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
runemos Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 Jeg har sett sort skinn gå for 10-12K og det var bare setene. Det var vel også en som ga 5 eller 7K for bare baksete for litt siden. Det var også skinn vel å merke. Men jeg er som sagt åpen for bud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
glenn.G Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 starter med 2500 jeg da Link to comment Share on other sites More sharing options...
h4ns3n Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Kunne vært interessert i bare setene foran og bak om du er interessert i å selge bare det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
runemos Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 bud er notert.. men desverre for lite. Tror nok jeg heller har det på loftet hvis jeg ikke kan få 7K eller mer. Syns det hadde hvert greit å solgt det samlet siden det er samme mønster på seter og dørtrekk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
runemos Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 bumpelibump! kan muligens bytte i evt oppgraderings deler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
h4ns3n Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Er ikke det 211 mønstret da? Du får sende PM om du skulle vært interessert i å bare selge setene hvertfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
runemos Posted November 8, 2008 Author Share Posted November 8, 2008 flere bilder av fremstolene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reset Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 pris på kun framstoler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30lars Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 hei.. vis du kan tenke deg og selge løst.. hvor mye for baksete? .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreee Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 seriøst får være grenser for mye en skal forlange for noen slitne stoler i stoff?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts