Bmw mann Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Foreløpig er det kun interiør som selges. Det vil si ALT som er innenfor dørene. M3 seter og dørpaneler har jeg fått bud på 15.000. Det er grått og litt slitt på sidestøttene på framsetene. Bilder kan sendes på mail. Bare og spørre om det er noe jeg har Har masse ! Hva me strøkne orginale 17" m3 motorsport felger ? * SOLGT * Helst PM for å ha kontroll
johjoa Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 2500 + frakt for felgene. edit: har du bilder av felgene også?
Ellingsen B. Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 bilder hjelper på hvvilke m3 felger er det..
Bmw mann Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 Bilder kommer imorgen 2500 notert
Bmw mann Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Bilder kommer onsdag/torsdag da jeg skal inn å demontere og ta bilder av div da.
Cyrus^^ Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Pris for dash+midtkonsoll? Vil påstå de er innenfor dørene?
Bmw mann Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Dashbord er med airbag system på passasjer siden for info. Kom med bud. Mulig jeg beholder den selv, og setter det inn i min is. Men da har jeg et uten vis du heller er intressert i det. Det fra m3en er grått. mens det andre er svart. Jeg har faktisk 2 stk svarte dashbord uten airbag tilsalgs. Det uten airbag kan du få for 1000 kr med midtkonsoll. ingen riper skader.
Bmw mann Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Da var felgene på plass hjemme. Jeg har fått vasket lett over de. Ser ganske greie ut faktisk. 2 av felgene er kankjørte. Bitte litt skaper på den ene og litt mer på den andre. Muligens det kan zoomes inn på bildene for å se dette ? Det er ikke mye å synes ikke. Felgene er jo en del år så kan ikke forvente noe mer. Det er ca 5-6 mm igjen av mønsteret på dekket. Kom med bud. Selges hurtig.
SanMiguel Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Kan jeg få kjøpe deksel som hører til der bryteren til soltak er? trenger også deksel/bryter til speil som er på venstre dør over håndtaket, når jeg mangler hele bryteren.
Bmw mann Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Kan jeg få kjøpe deksel som hører til der bryteren til soltak er? trenger også deksel/bryter til speil som er på venstre dør over håndtaket, når jeg mangler hele bryteren. Det kan du få vet du. dekselet er i mørke grå farge
SanMiguel Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Kan jeg få kjøpe deksel som hører til der bryteren til soltak er? trenger også deksel/bryter til speil som er på venstre dør over håndtaket, når jeg mangler hele bryteren. Det kan du få vet du. dekselet er i mørke grå farge Du har begge to? det i døra og taket?
Bmw mann Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Har noen andre felger og her ... Faktisk 2 sett. Det ene er 99% som nytt, ikke kantkjørte. Det andre sette hvor felgene er litt kankjørte og. Har og disse ubrukte m3 rillene til salgs. orginale. Orginale bmw m3 sideskjørt. ingen skader. svarte og pene i lakk
Bmw mann Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Bakdiffusor til M3 fanger. ikko kopi. orginal bmw. passer kun m3 tror jeg. ingen skader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå