Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bare lim inn alt her, evt på PM til meg så kan jeg se hva jeg finner ut av.

skal forsøke i morra :)

må legge meg nå, jobb i morra :shock:

takker får hjelp, da blir bimmers en tryggere plass og handle på å :D

Skrevet

Kan si det jeg hadde gjort.

Laga meg en hotmail med et jentenavn, dette er unge karen, kåt og vill som bare faen. legg han til på msn, ikke si så mye, men fiks bilder av ei 17-18 åring fra deiligst-nettby eller horeby eller hva faen, og bruk det dersom han spør etter bilder og info.. ikke bruk bilder som du har funnet på google osv, det funker aldri. prøv å lirke ut litt å litt av han, kanskje avtale et møte, ja, "hvilken by bor du i a?" og litt sånn.. burde funke bra det!

stort sett alle gutter sier aldri nei til et uforpliktende heftig møte med ei deilig jente.! ;)

og han karen her.. han virker som han er midt i puberteten, det betyr at han vil gjøre HVASOMHELST for litt fi##e.

Skrevet

eventuelt kan jeg gjøre det for deg, bare hyggelig å gjøer det, i tillegg til at jeg er en ekspert på det!

send en pm med denne mailen hans.

Skrevet
eventuelt kan jeg gjøre det for deg, bare hyggelig å gjøer det, i tillegg til at jeg er en ekspert på det!

Heisan, nå begynte denne tråden virkelig å skyte fart.

Kjent å se folk som har selvbildet i orden også.:D:D

Edit: Det skal selvsagt være "kjekt å se", ikke "kjent å se" - jada, korrekturlesing er fine greier. :roll:

Skrevet

Heisan, nå begynte denne tråden virkelig å skyte fart.

Kjent å se folk som har selvbildet i orden også.:D:D

He he ja drar den litt lenger da:-).

Ekspert på lure lure folk sjenerelt eller unge gutter? :roll:

Skrevet
Jeg oppfattet det som ekspert på å utgi seg som heftig ung jente. :?
jeg også for å sjekke unge gutter :?
Skrevet

heheh,

Guttæ'r.

Gå på www.chat.no, logg inn som, feks. våtj17,

Etter 3-4 minutter er du bombadert med meldinger fra minst 10 gutter, folk som kaller seg, " brannmann23, osv. en grei måte og slå ihjel litt tid en ellers kjedelig ettermiddag. høhøhø..

men rooolig nå, jeg driver ikke på slikt var slikt man gjorde for noen år siden når man virkelig ville finne ut av hvem som kødda med deg på msn.

alltid noen fuckers som tror de er jesus og gud vet hva på msn og internett generelt, møter dem på gata så er de ingenting.

Skrevet
Ja, ja - så lenge guttene er med på det, og ikke føler seg lurt etterpå.:)

Om det ikke er en faan som er enda dyktigere på lure da. Kan vel gå begge veier den, he he :lol:

Skrevet
heheh,

Guttæ'r.

Gå på www.chat.no, logg inn som, feks. våtj17,

Etter 3-4 minutter er du bombadert med meldinger fra minst 10 gutter, folk som kaller seg, " brannmann23, osv. en grei måte og slå ihjel litt tid en ellers kjedelig ettermiddag. høhøhø..

men rooolig nå, jeg driver ikke på slikt var slikt man gjorde for noen år siden når man virkelig ville finne ut av hvem som kødda med deg på msn.

alltid noen fuckers som tror de er jesus og gud vet hva på msn og internett generelt, møter dem på gata så er de ingenting.

He he sikkert men klarer bruke tiden gått her inne jeg :-).

Så for ikke blir beskyldt for ingenting, pass på få knipsa mange bilder av deg under bane kjøring, da fremstår du som en kuul person iallfall for mange iallfall ;-)8)

Skrevet
[

He he sikkert men klarer bruke tiden gått her inne jeg :-).

Så for ikke blir beskyldt for ingenting, pass på få knipsa mange bilder av deg under bane kjøring, da fremstår du som en kuul person iallfall for mange iallfall ;-)8)

Banekjøring eller ei, jeg ser kul ut uansett. haha..

evt kan du ta bilder av meg.. hihi. f9s :oops:

Skrevet

Jeg ville vel heller sendt han en fil ved navn "kontoutskrift.pdf" eller noe lignende. Si du skal sende han bevis. Da blir han sikkert nysgjerrig nok til å motta filen og plutselig vet du IP adressen hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...