adrianpia Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 vis pengene kommer på konto på mandag blir det ijaffal ny lakk på bilen men får vell prøve å skaffe me m-tech2 igjen først sia dem aldri kom
-Anders- Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 F... for en kjøttpøkk! "Jeg har ikke hatt noe med svindelen å gjøre, men jeg kan godt gi deg pengen du har fått svindlet fra deg." hehehe
adrianpia Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2008 F... for en kjøttpøkk! "Jeg har ikke hatt noe med svindelen å gjøre, men jeg kan godt gi deg pengen du har fått svindlet fra deg." hehehe det er bare tull, jeg vet at det er han som er svindleren
wabby Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 jøss... en liten homie jo. hahaha... Homie? Fordi han bruker caps? Er det negativt? Hehe, mer at den var på snei bruker caps selv. Så skal ikke si noe på det, men holdninga lyser jo også lang vei... Hehe
Disaster Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Det er viktig å låse capsen i rett stilling, det vil si "Caps Lock"
knut_olestad Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Det er viktig å låse capsen i rett stilling, det vil si "Caps Lock" Sattan den var tørr
Disaster Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Det er viktig å låse capsen i rett stilling, det vil si "Caps Lock" Sattan den var tørr He he fikk jo respons da
Disaster Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Er lov å tulle litt siden guttungesvindleren er busted og oppsporet, håper bare "adrianpia" får pengene sine tilbake. SKÅL
Lex-Talionis Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Adrianpia: si ifra hvis det ikke skjer noe da.. så stikker jeg bort til han en tur
adrianpia Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 Adrianpia: si ifra hvis det ikke skjer noe da.. så stikker jeg bort til han en tur det skal jeg gjøre vis han overfører på mandag, så burde pengene være på konto på onsdag skal si ifra vis ingen ting skjer
adrianpia Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 det er første gang jeg har vært så aktiv på bimmers, var mye artigere en jeg trudde:P har alltid bare vært snar turer innom. men fra nå av skal jeg være aktiv
Lex-Talionis Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Sånn var det med meg også Men ble litt hekta da.. hehe
adrianpia Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2008 fikk pengene mine idag da var problemet løst. takker alle som hjalp meg med å finne ut av hvem det var
Lex-Talionis Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Jøss FIkk du dem virkelig? Gratulerer da.. Bare hyggelig å hjelpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå