Bmw mann Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Her selges ALT. Front å panser er allerede solgt. Motor er fortsatt igjen. kjørt 300 ca. mulig gåen toppakning da den fort blir varm... Stoffinteriør. Send pm hva dere trenger så skal jeg ordne bilder siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 har du en tannstang til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 modell? stand på dører og bagasjelokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 har du en tannstang til salgs? Tannstang har jeg vet du. Tilstand på den er bra. lekker ikke, å har vert i brukt helt til nå. Bud Kan demonteres imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 modell? stand på dører og bagasjelokk? 93 modell. Dører og bagasje lokk er av fargen svarte uten rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 servo pumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Bilder kommer onsdag/torsdag da jeg skal inn å demontere og ta bilder av div da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Koffertlokk? Farge? Helt og pent uten rust og hull etter spoiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Koffert lokk har jeg. rustfritt, uten hull og skader. farge svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå