e30 tic Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 tror innsuget hadde vært veldig pent i hvit på bilen din, men resten rundt i sort...også legge du på 5 lag med slipegrunning, og pusser til du ser Mann med ljåen, så blir det så glatt og blankt atte Planen var å ha det litt anonymt, skal polere det uthevede på topp dekselet og resten skulle være matt grå, men det ble ikke helt slik. Slik det er nå trenger eg tiden til å få bil kjørbar så noe lakk og gnikk blir det ikke på motor i år
e30 tic Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Sko egentlig benytte denne helga til å ha e30'en på bukk og få fjort en del arbeid under.. Men slik ble det ikke Denne bilen ble kjørt til Flesland sammen med ny eier, Så var min trofaste 525tds solgt Fornuften fikk igjen vike for bil interessen så da ble det handling av ny bil som var mye dyrere og eldre enn den jeg hadde Tok fly til Trondheim for å hente denne saken, en god gammel M5 som fikk meg til å smile bredere etter hvert som milene "føyk" unna på norske "veier" og fjelloverganger KAALDT og sludd over hardangervidda Veteranbil treff i Skjåk så var mye av dette på veiene Mulig det kommer en tråd om M5'en også, er noen små ting som skal ordnes som lister og dørpakninger, har også lyst å gå over bremsene og få montert en shortshift og nye giroverføringer. Foruten det trenger bilen en liten uke med vask og bilpleie for å bli bra. Bortsett ifra det er eg stor fornøyd med min nye bruksbil etter 80 mil med kjøring igår
e30 tic Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Takker Jo planen var å vaske den idag å få tatt noen bilder, men det regner noe helt j#### her
Weltzin Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Rekke ein vask mellom bygene vel? Er jo antydning til solstråler av og til...
e30 tic Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Rekke ein vask mellom bygene vel? Er jo antydning til solstråler av og til... Ha ha har ikkje sett mye sol men, er opphold nå ja
e30 tic Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 Et bilde fra hjem turen. Den er jo ekstremt møkkete på bildet, og di som har polert den har nok ikke lagt helt sjela i det. Skal få lagt ut skikkelige bilder når eg ar fått dulla med den en stund
haraldsenracing Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 glise fortsatt eg ette eg såg den kjekt med orginal M bil
e30 tic Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 glise fortsatt eg ette eg såg den kjekt med orginal M bil Ja fint det, bestilte akkurat ny vannpumpe, den virka litt lei seg, slark i den....
e30 tic Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Skrevet Juni 3, 2011 Har styra litt med m5'en nå mens det har vert så dårlig vær, fikk den opp i normal høyde igjen bak bla, og vaska den skikkelig så jeg kunne se hva jeg egentlig hadde kjøpt. E30'en har eg montert turboene på igjen etter at eg sjekka at wg'ene oppførte seg likt, bilen er flytta til en løftebukk så eg kan få gjort meg ferdig under, er spent på hvordan eksosen blir! Så er det til å få på ny girstang og 328 mellomaksling så er den stort sett klar under foruten bensinpumpa
e30 tic Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Driver å jobber eksos om dagen. Eg skal ALDRI ALDRI ha dobbel eksos ut ifra 2 turboer igjenn Noen som har et strøken e30 mellomaksel lager?? HASTER
e30 tic Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Skrevet Juni 12, 2011 Kjedelig å måtte jobbe hele lang helgen har ikke fått gjort stort med bilen.. Må vente til Tirsdag med å montere nytt mellomaksling lager som er på vei ifra GS. Når jeg har fått det kan jeg gjør meg ferdig under. Har funnet feste til 044 pumpa, driver og piller litt med oljetrykkslanger og slikt. Et bilde av eksosen (Fikk dette med turboene, har egentlig lagt det for hat pga dårlig plassering under bil , men det for være slik i år, usikker på om jeg liker to utløp selv om jeg nok er en av få som faktisk har to utløp OG 2 turboer ) Mobilbilde
winchester Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Hehe, bytt ut endestussene med 2x2 DTM-stusser, da ser det gromt ut.
e30 tic Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Skrevet Juni 12, 2011 Hehe, bytt ut endestussene med 2x2 DTM-stusser, da ser det gromt ut. Eg liker egentlig ikkje di, og 2 av di trur eg ikkje blir fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå