winchester Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Hehe, ja - min er 84 mod, var endel rust der også ser du! Fronten var kul forresten!
e30 tic Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 Hehe, ja - min er 84 mod, var endel rust der også ser du! Fronten var kul forresten! nå bytter jeg frontplate + orginale skjermer. så tar karosseriverkstedet seg av nye innerkanaler ytterkanaler samt jekkfester og hele hjulbuene bak ettersom han som bytta di sist slipte vekk hele sveisekanten hadde det ikke vært for det hadde det vært i orden det blir også sveist inn nye cab stivere ved dempertårnene. ja håper fronten blir ok. ikke bare bare å få plassert en ic med størrelse STOR
winchester Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Hvorfor er det et problem at han har slipt vekk sveisekanten? : o
e30 tic Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Skrevet Desember 17, 2009 Hvorfor er det et problem at han har slipt vekk sveisekanten? : o fordi da henger jo ikke innerskjerm og ytterskjerm sammen, og man har en kvass kant som rusten uansett vil begynne å tære på før eller seinere, har du gjort det samme? blir gjort en del mindre smarte ting når feite hjul skal få plass,(kjenner meg selv igjenn der) men denne gangen skal det bli litt bedre. ser det faktisk på bilde på siden her der den står på henger i garasjen, lakken slapp litt begge sider.
winchester Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Tenker du på sveisekanten på utsiden av hjulbuen? Har slipt den helt vekk. Mellom ytter- og innerskjermen er det et 1 cm mellomrom. Har grunnet hele innerskjermen med 2-komponents industribåtgrunning med herder, ruster ikke i verden. Så blir det Tec7/tettningsmasse for å fylle mellomrommet. Har ikke gjort det ennå, men satser på at det fungerer. Tok meg ikke råd til å kjøpe nye innerskjermer ser du.
e30 tic Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Skrevet Desember 17, 2009 Tenker du på sveisekanten på utsiden av hjulbuen? Har slipt den helt vekk. Mellom ytter- og innerskjermen er det et 1 cm mellomrom. Har grunnet hele innerskjermen med 2-komponents industribåtgrunning med herder, ruster ikke i verden. Så blir det Tec7/tettningsmasse for å fylle mellomrommet. Har ikke gjort det ennå, men satser på at det fungerer. Tok meg ikke råd til å kjøpe nye innerskjermer ser du. nei tenker på den kanten som skjærer opp dekka som normalt blir valset inntil. du får bare sveisekanten til innerskjermen på koed. koster noen 100 lapper,
winchester Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Åja, men den er ikke noe problem for meg - kommer ikke i nærheten av dekka den nå.
e30 tic Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Skrevet Desember 17, 2009 Åja, men den er ikke noe problem for meg - kommer ikke i nærheten av dekka den nå. det er bra.
E36Cab1 Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Faen det går tregt her syns eg.... skjerpings!!!
e30 tic Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Skrevet Desember 17, 2009 Faen det går tregt her syns eg.... skjerpings!!! haha fikk gjort litt idag, camberjustering
e30 tic Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 jaja da var det klart for et nytt bil År og jobbing i høygir kan det se ut for.. bilen min var desverre rustet og derfor satt jeg bort hele jobben til et godkjent karosseriverksted for å være sikker på at det blir gjort skikkelig så da ble en bunke med slike byttet mot jobben på søndag skal jeg til EBB som skal maskinere bunndelen min, det blir da gjort,planing + pianotråd, balansering av veiv med clutch og reimhjul, samt gå over di nye stakene og JE stemplene og se at alt er ok her på bildet er alt bare løslig montert for å dobbeltsjekke hvor jeg skal oljereturen i blokka. idag har jeg ikke gjort mye anna enn å finne deler, og rengjøre rammelagerstøtten. Godt nytt år bimmers folk
Gjest Skrevet Januar 1, 2010 Skrevet Januar 1, 2010 Dette blir bra ser det ut til. Må være gøy og ha en e30 som er godkjent med turbo.=)
e30 tic Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 Dette blir bra ser det ut til. Må være gøy og ha en e30 som er godkjent med turbo.=) ja håper det blir bra til slutt, å ha godkjent bil er veldig morro! hadde ikke lagt ut så mye KR tror jeg om den ikke va det, litt av "gullerota" nå er jo at den skal godkjennes som twin turbo, litt morro å kansje bli den første som har det på papiret
E30_Dale Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Dette blir bra ser det ut til. Må være gøy og ha en e30 som er godkjent med turbo.=) +1
FTE Skrevet Januar 2, 2010 Skrevet Januar 2, 2010 Dette blir bra ser det ut til. Må være gøy og ha en e30 som er godkjent med turbo.=) +1 +2 Ser bra ut den motoren din, gleder meg til å begynne med min også. Er jo artig å ha dobbelt opp med snurrer da Hvis du får godkjent med twinturbo, kanskje jeg får det til også? Skal iallefall følge med på tråden din ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå