Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du, åssen har du gjort med downpipene dine? Jeg har 3" på mine downpipes, men blir jammen trangt nede ved girkassa. Åssen eksos skal du kjøre?

Skrevet
Du, åssen har du gjort med downpipene dine? Jeg har 3" på mine downpipes, men blir jammen trangt nede ved girkassa. Åssen eksos skal du kjøre?

Eg har liggende 2x64mm fra turbo og helt bak, seperate rør med 4 potter totalt. Rustfritt.

Har planer om å bygge dette om litt, i følge turbokongen burde eg ha 3" både inn og ut på de små turboene mine for å ha mulighet for å klare den effekten eg ønsker.

Personlig trur eg 2x3" er "litt" overkill, har du bilder av det?

Skrevet
Ser meget bra ut denne her ja! Effekt er du ute etter da?

Turboene begrenser hele greia her. Men eg skal uansett bare ha 195kw eg... Så med helsmidd motor ballansert i alle retninger så burde det bli driftsikkert :wink:

Skrevet

Eg har liggende 2x64mm fra turbo og helt bak, seperate rør med 4 potter totalt. Rustfritt.

Har planer om å bygge dette om litt, i følge turbokongen burde eg ha 3" både inn og ut på de små turboene mine for å ha mulighet for å klare den effekten eg ønsker.

Ja, er ganske grovt. Men er det eneste jeg har, så i første gang så bruker jeg det. Bare tenkt å koble meg på originaleksosen min jeg, slik at godkjenning blir litt lettere. Blir vel en sveisejobb hos et eksosfirma eller noe sånt nærmere våren tenker jeg. Så får jeg kanskje få bygget et skikkelig anlegg utover sommeren.

Har ingen bilder akk nå, men kan jo ta et imorra ;)

Skrevet

Ja, er ganske grovt. Men er det eneste jeg har, så i første gang så bruker jeg det. Bare tenkt å koble meg på originaleksosen min jeg, slik at godkjenning blir litt lettere. Blir vel en sveisejobb hos et eksosfirma eller noe sånt nærmere våren tenker jeg. Så får jeg kanskje få bygget et skikkelig anlegg utover sommeren.

Har ingen bilder akk nå, men kan jo ta et imorra ;)

Har du såpass klaring at du får plass til 3" dp utiftra den fremste turboen er det jo bra, er der eg sliter... men så har jo du litt bedre grenrør dingser enn meg, ser ut som din turbo sitter lenger fremme mot grillen.

• 3 weeks later...
Skrevet
dæven må si..

han som kunne møte meg da jeg hentet bilen visste meg denna. ble nesten litt ordlaus. håper på at prosjektet blir som du vill. lykke til vidre, DRITRÅTT!!

du fikk komme inn der se ja :)

jo håper eg får tid å få den sammen før denne sommeren også stikker av.

Skrevet
dæven må si..

han som kunne møte meg da jeg hentet bilen visste meg denna. ble nesten litt ordlaus. håper på at prosjektet blir som du vill. lykke til vidre, DRITRÅTT!!

du fikk komme inn der se ja :)

jo håper eg får tid å få den sammen før denne sommeren også stikker av.

Ok, blir og følge med på prosjekt tråden uten tvil. Meget fin kombinasjon med carbon panser og hvit bil, gleder meg til og se ferdig resultat:)

Skrevet

hadde bilen ute idag og fikk tørka ut litt lakk støv og dritt som samler seg

Blir ikke noe montering på en god stund pga jobb #-o

Fikk testa rs hjul forran og det sitter perfekt i mine øyner, må gjøre en liten modifisering pga alpina bremsene forran.

izslm86s7fr30vigej1z.jpg

Fant et bilde fra godt over et år siden når gamle motoren ble solgt..det som skulle være en liten motorendring har tatt litt tid :lol:

2f5alv6cv3sw35mh0ao4.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...