Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

okei, har ikkje han på fb eg, men burde kansje legge han til.

nå skal det sies at eg ikkje leverte delene sjøl denne gangen, og presiserte heller ingenting, men eg rekna nesten med det var normalt å maskere veivhus ventilasjon og pakningsflaten...å faktisk vaske vekk limen etter klistre lappene på bendene osv.

Hadde han sagt eg sko levere nye rør deler glassblåst for at han ikkje gidda å tørke over di kunne han evt sagt d

Skrevet
Fikk svar idag ifra han som.hadde lakkert,han beklaget og skulle selvsagt lakke på ny

Samme me felgene vel? Merklig at de ikke gjør det skikkelig med en gang. Vurderer å levere noen gromhjul til de jeg også, men da vil jeg ha det 100% Ble dine bra sistegang?

Skrevet

Di er meget strøkne nå...men eg brukte tross alt ca 4t pr senter i glass blåser før eg vær fornøyd og de var før han fekk de.

Til alu hadde eg valgt andré, er spent på korholdbare mine er......

Skrevet
Jævlig bra prosjekt! :D Blir rått når du har fått den sammen!

takk for det :D Ser frem til å få fyrt opp og trille ut på veien for første gang på lenge :twisted:

Skrevet

Har forresten nye bremser på gang, har en kompis som driver å sjekker opp en del rundt dette, blir mest sannsynlig noen nye og mye lettere bremser enn di som eg har nå, disse er ogå mye smidigere enn alpina klumpene.

Skrevet
Har forresten nye bremser på gang, har en kompis som driver å sjekker opp en del rundt dette, blir mest sannsynlig noen nye og mye lettere bremser enn di som eg har nå, disse er ogå mye smidigere enn alpina klumpene.

TUV godkjente altså? Eller skal du bygge om til E36 M3?

Ser forresten meget bra ut dette nå, BBS RS og greier ;) Har ingen nye motorbilder å slenge ut da??

Skrevet

TUV godkjente altså? Eller skal du bygge om til E36 M3?

Ser forresten meget bra ut dette nå, BBS RS og greier ;) Har ingen nye motorbilder å slenge ut da??

skal komme med info om det blir nyhandel.. men blir ikke e36 nei..

nei motor står fortsatt på bukk og er på jobb, og med så skivebom det ble mtp fargen på motor delene såørs det om det i hele tatt blir bilder hehe

• 5 weeks later...
Skrevet

Lenge siden noe har skjedd her gitt. Har vert stort sett på reise jobb siden starten av februar og er nok ikke hjemme før om en uke, Siden tiden løper ifra meg så blir nok ikke denne bilen klar til årets sesong. :(

Har en kjøper også så muligens blir denne solgt til fordel for andre ting

Skrevet

DU må ikke finne på å selge selv om du jobber mye og ikke blir ferdig med den i år!

Tenk å du kommer til å angre til neste års sesong når bilen er ferdig.

Ikke selg !

Funnet noe mer ut om de nye bremsene du snakket om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...