|Ole| Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Ok, no er det nokk... Like før eg lokalisera deg, reise å tar bilder av bilen å legge ut sjølv...LEI av å vente for eg har trua på denne i heilhet!
e30 tic Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Skrevet Juni 12, 2011 Smaken er som baken. jepp, mulig eg liker det på m3 feks, men på denne hekken blir det ikkje fint trur eg
e30 tic Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Skrevet Juni 12, 2011 Ok, no er det nokk...Like før eg lokalisera deg, reise å tar bilder av bilen å legge ut sjølv...LEI av å vente for eg har trua på denne i heilhet! Haha, det kommer snart bilder, men for å kunne legge ut bilder av bilen i sin helhet, må den være "hel" nå er den halveis sammenskrudd og mangler liksom ALT føler eg. Tørr ikke en gang si hvor mange kvelder eg brukte på å få eksosen noen lunde normal...
SSM Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Fikk sjokk når jeg såg eksosen først, men så satt jeg i et par minutter og tenkte hva annet som kunne vert der...så var det ikke så gærent alikevel To DTM stusser hadde ikke funka, DTM stusser på vanlig E30 funker ikke. Men kanskje 4stk 2.5" rake rør hadde vert pent, litt skråskjærte for å ikke få så mye spytting på den hvite bilen.
e30 tic Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Eg har brukt en del tid på å få pottene til å henge likt og eg har vel egentlig kommet frem til at det er bedre med bare en stuss... men nå er det nå slik, må fokusere på litt andre ting nå så det kansje en dag blir oppstart på bilen, eksosen kan bygges om senere 4 rør rett ut kunne ha funka, men da måtte di stått så tett som på e46 m3.
ArneR. Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Absolutt nydelig bil. Du har gjort en suveren jobb med bilen. Litt usikker på eksosen. Tror den siste ideen din med 4 stusser slik som e46 kan se bra ut.
e30 tic Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Absolutt nydelig bil. Du har gjort en suveren jobb med bilen. Litt usikker på eksosen. Tror den siste ideen din med 4 stusser slik som e46 kan se bra ut. Er du en tidligere eier? Som sagt fikk jeg eksosen slik og prøver å gjøre det beste ut av det, blir nok å bygge nytt ifra scratch i vinter.
ArneR. Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Nei, bare hatt stasjonsvogner av arten BMW eg. Har lest gjennom hele tråden og synes alltid det er kjekt når folk legger så mye innsats og arbeid og tar slike gode valg som du tydeligvis har gjort.
e30 tic Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Nei, bare hatt stasjonsvogner av arten BMW eg. Har lest gjennom hele tråden og synes alltid det er kjekt når folk legger så mye innsats og arbeid og tar slike gode valg som du tydeligvis har gjort. Okei, lurte bare siden denne gikk i stavanger området før. Morro med slike tilbakemeldinger
e30 tic Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Fikk montert trykkrør inn til IC idag, og tilpassa di nye sorte hella lyktene så røyk sikringene til bukken. Postvesenet bruker jo ei uke på å sende mellom akslinglageret ifra molde så får se når det dukker opp
e30 tic Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 eksos montert, 328 mellom aksling med nytt lager montert. Nye Hella er fint:) Fikk godkjenningspapirer på di idag også...
e30 tic Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Hvordan er det å bruke ekspansjonstank i fra m3 s14 med dens orginale plassering på m20?
ehrnst Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 ikke noe problem jeg satte preface tank i batterikassa jeg. senere har jeg oppgradert til facelift-oppsett. føler det er det beste egentlig. men som sagt ikke noe problem å ha tanken i batteribrønnen. du må mekke sammen noe slangegreier da
e30 tic Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 ikke noe problemjeg satte preface tank i batterikassa jeg. senere har jeg oppgradert til facelift-oppsett. føler det er det beste egentlig. men som sagt ikke noe problem å ha tanken i batteribrønnen. du må mekke sammen noe slangegreier da Har ny preface pumpe jeg, har en facelift tank liggende, preface tanken min stod der som facelift tanken egentlig skal stå, men nå er jeg litt gira på å ha tank i batterkassa! Hva er forskjellen mellom s14 og preface m20. off 2 vannkjølte turboer...får angst blir rot av slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå