Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handla min fra GS, men Morgan sa den var gått ut. Var heldig at han hadde en liggende på lager i Bud. Men er mange ting som står er gått ut, som dukker opp viss de bestiller det inn.

SE grillen koster jo det samme som de vanlige grillene. Du kan jo kjøpe fra England også, www.c3bmw.co.uk. Har handla litt OEM deler derfa og jeg er veldig fornøyd med servicen der!

Skrevet
Jeg handla min fra GS, men Morgan sa den var gått ut. Var heldig at han hadde en liggende på lager i Bud. Men er mange ting som står er gått ut, som dukker opp viss de bestiller det inn.

SE grillen koster jo det samme som de vanlige grillene. Du kan jo kjøpe fra England også, http://www.c3bmw.co.uk. Har handla litt OEM deler derfa og jeg er veldig fornøyd med servicen der!

såg grillen kom på rundt 1000 lappen på GS.

Eg får sjekke opp litt, det er ikke en ting jeg MÅ ha akkurat nå, kommer under "kjekt å ha" og den potten posten begynner å bli dyr på denne bilen

Skrevet
Ingen lyktelister, men kjøp det Sport Evo grill. Ser du har vanlig E30 grill som har sinnsykt mye blokkeringer, og du som har snurrer trenger den luften du kan få.

Jeg snakker da om komplett Sport Evo grill med BLANKE nyrer ;)

blitt ivrig på blanke nyrer i år mister. Enig der :wink:

Du kan jo skjære ut blokkeringene i de lyktgrillene du har ?

Skrevet
Ingen lyktelister, men kjøp det Sport Evo grill. Ser du har vanlig E30 grill som har sinnsykt mye blokkeringer, og du som har snurrer trenger den luften du kan få.

Jeg snakker da om komplett Sport Evo grill med BLANKE nyrer ;)

blitt ivrig på blanke nyrer i år mister. Enig der :wink:

Du kan jo skjære ut blokkeringene i de lyktgrillene du har ?

Ja, svarte nyrer er for jævlig rett og slett! 8)

Skrevet

vet ikke om det er så lett å få skjært det pent ut i di orginale...

Er enig i at blanke nyrer ser mest riktig ut på en org bil, men syns det ser bra ut med sorte på hvit bil også

Skrevet
vet ikke om det er så lett å få skjært det pent ut i di orginale...

Er enig i at blanke nyrer ser mest riktig ut på en org bil, men syns det ser bra ut med sorte på hvit bil også

Skjønner hva du tenker, uansett en fin bil :wink: kan hende det blir litt vanskelig, ikke prøvd selv, bare sett en del karer i us som har gjort det

• 3 weeks later...
Skrevet

Gratulerer med feit bil!! :)

takk for det, har fått hevet den bak nå, montert ny vannpumpe og brukt en god del timer på polering så nå ser den mye bedre ut også, ekstremt hard lakk på disse bilene orginalt!?

Skrevet

Forsøkte å ta noen bilder igår, uten særlig hell #-o er ikke akkurat noe fotograf.

Bilen var tvers igjenom møkk skitten når jeg fikk den, men etter en del vasking og en del timer med en roterende maskin begynner det å ligne noe, er ennå ikke ferdig/fornøyd så blir å bruke noe dager til med maskin når jeg får tid.

Tok en runde med Svisswax sitt skinnpleie sett, jammen fant jeg noen M striper i rattet og etter litt vasking!

nd4jlk2xhef52o3wqiwx.jpg

3x1q29qmw8w3f8k5p0jv.jpg

Dersom noen er på jakt etter en helt orginal M5 som ikke er hverken trimmet eller senket osv går jeg litt med tanken om å selge til fordel for noe mer fornuftig ettersom vinteren på vestlandet er lengre enn sommeren desverre!

Skrevet

kjekt å se at noen liker bilen

Er litt lat av natur, det sammen med nattskift jobbing og sommer gjør at den ennå ikke er klar :oops:

• 3 weeks later...
Skrevet

Jaja så var sommeren "over", har ikke blitt gjort så mye, men kobla nå til bensinslanger og btr idag, og jammen starta den ikke etter å ha dratt den rundt et par runder, gikk jo noe ureint med masse falskluft og uten tomgansmotor..

Hadde en stygg lyd i starteren så måtte ut med den og demontere og rengjøre, så nå er den ok også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...