evovrs Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Var det Rune du prata med da, kompis av meg, koselig han:)
e30 tic Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Var det Rune du prata med da, kompis av meg, koselig han:) Husker ikke navnet men hyggelig var han ja! Måtte bryte han av en del så jeg fikk sagt noe å...
e30 tic Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Bestilte slanger idag til olja, fikk svar idag også, jobber di hjemmfra dissa karene kansje?
e30 tic Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 Har fått understell i hus nå, bremsene brukte over 14dager ifra USA og nå ligger di på gardemoen til lagring pga noe manglende info, Får ringe på mandag og ordne opp Kjekt å få gjort litt med bilen igjen
e30 tic Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 Alpina hovedcyl skal jeg fortsatt brukes, jeg hadde nok brukt bremsene hadde det ikke vært for at da må jeg ha spacere på bbs hjula og det vil jeg ikke. Samtidig er de nye bremsene mye lettere og bedre på alle mater. Alpina bremsene er jo greitt å ha på hyllen også Du skal ikke bruke Alpinabremser altså?
e30 tic Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Skrevet Desember 21, 2011 Da var Wilwoodene i hus, kommer med bilder og litt info ikveld
e30 tic Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Skrevet Desember 21, 2011 Jaja, Etter en kveld i garasjen er jeg glad og SUR Fikk montert hjul lager og brems klart til ene siden Venter på fjørbeinstopper som jeg håper kommer i morgen ifra yngve på forumet. Tanken med det "unødvendige" Wilwood bremsekjøpet var at jeg skulle slippe å kjøre med spacere på RS hjula, men tror dere F'***N ikke RS hjula nekter å passe over nye bremsene også Er 2mm det er snakk om så jeg har en plan på det, men regnet med det skulle være GOD klaring. Kunne selvsagt gått for 6stempla som er slankere, men de har ikke støvmansjetter, det vil jeg ha slik at bremsene blir godtatt av Statens vegvesen også Noen som husker vekta på alu m3 bærebroene kontra std? Badevekta mi er enten sprengt eller tom for strøm så når jeg får den opp å gå skal jeg få veid nye bremsene, tipper ca halvparten av Alpina B6'ene.
magne_ Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 Jaja, Etter en kveld i garasjen er jeg glad og SUR Fikk montert hjul lager og brems klart til ene siden Venter på fjørbeinstopper som jeg håper kommer i morgen ifra yngve på forumet. Tanken med det "unødvendige" Wilwood bremsekjøpet var at jeg skulle slippe å kjøre med spacere på RS hjula, men tror dere F'***N ikke RS hjula nekter å passe over nye bremsene også Er 2mm det er snakk om så jeg har en plan på det, men regnet med det skulle være GOD klaring. Kunne selvsagt gått for 6stempla som er slankere, men de har ikke støvmansjetter, det vil jeg ha slik at bremsene blir godtatt av Statens vegvesen også Noen som husker vekta på alu m3 bærebroene kontra std? Badevekta mi er enten sprengt eller tom for strøm så når jeg får den opp å gå skal jeg få veid nye bremsene, tipper ca halvparten av Alpina B6'ene. Dette ser bra ut! Vil tro du blir fornøyd med bremsene! Dem jeg har, er nesten tilsvarende dine.. Og jeg er svært fornøyd med mine vertfall.. Kjørte på revebanen (gokartbane) en hel dag, uten å merke anntydning til fading. Og på den banen er bremsene mye i bruk! Jeg har lest at det skal være ca 2,1 kilo å spare på alu bærearmer.. Men du kommer vel ikke til å få problemer med vekta hos BT?
e30 tic Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 2kg pr side? Er usikker, bilen ble sikkert aldri veid når den ble godkjent første gangen, men jeg har forsøkt å spare inn litt her og der. Bremsene er nok bra di ja, geniale å skifte klosser på da! Hadde vert ennå bedre om di pokkers hjula smatt over men.
e30 tic Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 Når jeg hadde oppstart hadde jeg en oljelekkasje ifra adapteren til olja så jeg lagde like gått en ny løsning, Var litt gira på å prøve AN slanger så da ble dette første plassen det kom til nytte. Fikk montert nye fjærbeinstoppene som jeg fikk av Yngve på forumet, litt annen utførelse og kvalitet enn jallamikket ifra GS
SpiderPig Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Rått prosjekt! har ikke lest igjennom hele, men hvor mye whp er planlagt?
Thunegutt Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Ville ikke plassert MSD coil`n der, men nå er det borret hull... Men veldig fin den oljeforgreningen din
Pedi Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Ville ikke plassert MSD coil`n der, men nå er det borret hull... Er vel hull fra før av der i den forsterkningen, er det ikke det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå