e30 tic Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 BEhøver også en std 325 btr, skrik ut om noen har
Yngve Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Når jeg hadde oppstart hadde jeg en oljelekkasje ifra adapteren til olja så jeg lagde like gått en ny løsning, Var litt gira på å prøve AN slanger så da ble dette første plassen det kom til nytte. Fikk montert nye fjærbeinstoppene som jeg fikk av Yngve på forumet, litt annen utførelse og kvalitet enn jallamikket ifra GS Se her ja! Du gjør fint arbeid! De fjærbeinstoppene hadde eg liggende ca 2år før du kjøpte de, fikk seff brukt for de 2 uker etterpå! Typisk
e30 tic Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Hehe ja er helt typisk det der! Virka bra de hvertfall. jo takk for det, er ikke alt man blir like fornøyd med men.
e30 tic Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 Igår kom det jammen gulvteppe og bakseter i bilen. hadde god hjelp av ADHD interiør montering Alexander. Kommer litt bilder senere.
KalMar Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Har original 325 btr vis du trenger. Gi meg en pm bare
e30 tic Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 takk som tilbyr men jeg fikk en og montert i helgen, ble kanon bra
e30 tic Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Skrevet Februar 5, 2012 En liten oppdatering igjen. Blitt mye bil om dagene, topp pakninghavari på e39'en, klargjøring for datasprut i vinterbilen i tillegg til montering av denne.. Hadde jo litt problemer med oljereturen min, så det var en kamp å finne en hel bunnpanne som eg kunne lage ny retur i, men fant til slutt en bra hos en kompis ifra en e34 så på den måtte peilepinne hullet blendes. Penetrant er en fin ting for å se om ting er tett. Gikk for skrudd retur denne gangen, syns selv det var genialt enkelt å få tett i forhold til å drive å sveise i den gamle elendigheten Siden jeg skal kjøre med den største originale radiatoren så passer ikke pynte dekselet som er over fordelerlokket så det måtte tilpasses litt Ellers har eg fått montert sammen førerstolen og montert begge stolene i bil. Stolene er helt like, men er lyset og blitzen som får det til å se ut som den ene har mørkere skinn.. Katten likte at interiøret ble montert..... Fikk montert "ny" liten type starter også ikveld ( Når eg tenker etter eier Alexander snarte hele e30'en for det var han eg fikk den også av )
e30 tic Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 Tja, det hadde vert greit med en ny bare, men b28 er det ikke så mange av, Samtidig så var selve pakningen ekstremt dårlig, den hadde gått helt i oppløsning mellom vann og olje kanalene, toppen og blokka var helt rette, samtidig har bilen aldri vert varm så jeg velger å gamble denne gangen. Den skal monteres til helgen om delene er kommet.
e30 tic Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 Som jeg skrev så gambler jeg denne gangen. Hadde jeg ikke funnet de helt klare defektene i pakningen hadde jeg selvsagt gjort det.
evovrs Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Har du plana eller spent opp siden du vet at det er rett ?? trenger ikke å få nåla opp på rødmerking for at det vrir seg.. største problemet er at gjengene i blokka løsner, og du får ikke dratt det til med nok moment, så holder kanskje noen mnd, så bruker den vann igjen,,, kan ordne deg M50B28 motor jeg med garanti
e30 tic Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 Har du plana eller spent opp siden du vet at det er rett ??trenger ikke å få nåla opp på rødmerking for at det vrir seg.. største problemet er at gjengene i blokka løsner, og du får ikke dratt det til med nok moment, så holder kanskje noen mnd, så bruker den vann igjen,,, kan ordne deg M50B28 motor jeg med garanti En god gammeldags nøyaktig rettholt forteller om den er rett og plan. trenger ikke spenne toppen opp og måle med ur for å finne ut av det. både topp og blokk er RETTE, om toppen er fri for sprekk er en annen sak Har aldri hatt temp over normalen jeg... Vi får se når jeg monterer sammen igjen, sko ha slengt i ARP så hadde det skånet blokka litt om det er så veikt. Prisen på den da og KM stand? Kunne gått tenkt meg en ny motor med mindre km men da må den ha historikk.. Å ta av toppen slik jeg har gjort nå koster ikke noe, men det er selvsagt en mulighet for at det er 2 dager skruing til ingen nytte..
evovrs Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Har du plana eller spent opp siden du vet at det er rett ??trenger ikke å få nåla opp på rødmerking for at det vrir seg.. største problemet er at gjengene i blokka løsner, og du får ikke dratt det til med nok moment, så holder kanskje noen mnd, så bruker den vann igjen,,, kan ordne deg M50B28 motor jeg med garanti En god gammeldags nøyaktig rettholt forteller om den er rett og plan. trenger ikke spenne toppen opp og måle med ur for å finne ut av det. både topp og blokk er RETTE, om toppen er fri for sprekk er en annen sak Har aldri hatt temp over normalen jeg... Vi får se når jeg monterer sammen igjen, sko ha slengt i ARP så hadde det skånet blokka litt om det er så veikt. Prisen på den da og KM stand? Kunne gått tenkt meg en ny motor med mindre km men da må den ha historikk.. Å ta av toppen slik jeg har gjort nå koster ikke noe, men det er selvsagt en mulighet for at det er 2 dager skruing til ingen nytte.. Det er jo sant, og kr for pakning da... er ikke sikker på hva han har inne nå, men kan høre med han i morra,,, Er 100 % det han selger,, alt kommer via BMW resirkulering i tyskland..
e30 tic Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 Du kan ta å høre ja, tenkte egentlig å selge bilen til våren så vil helst slippe å legge ut 20 lapper på motor feks... Joda, jeg har jo kjøpt nye disse basic tingene i tillegg til pakning som pleier å være et problem på disse motorene. Saken er den at planen min var å få e39'en kjørbar i helgen slik at eg kan få klargjort ix'en for nytt sprut til uken.. Litt greit å ha 1/3 biler kjørbare til en hver tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå