e30 tic Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Det var relativt varmt på vestlandet idag så tok kjangsen på å vaske bilene for hånd idag. Først en runde med HT og prickbort, deretter bøttevask med MG såpe.
e30 tic Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Idag fikk jeg endelig ordna så Clutchen ser ut til å være i orden på 329'en.. Et helv''''' å lufte disse slavene syns jeg! Garasjen ryddet og klar for litt mer skruing ikveld
|Ole| Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Idag fikk jeg endelig ordna så Clutchen ser ut til å være i orden på 329'en.. Et helv''''' å lufte disse slavene syns jeg! Garasjen ryddet og klar for litt mer skruing ikveld Trikset er å feste ein vacum slange eller lignande på nippelen til slaven, føre slangen inn på eit bremserør som går vidare nedi ei flaske med bremseveske, så er det berre å pumpe til det ikkje kjem meir luft Gjekk fra ein time eller 2 til 5 min å lufte
SpiderPig Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Idag fikk jeg endelig ordna så Clutchen ser ut til å være i orden på 329'en.. Et helv''''' å lufte disse slavene syns jeg! Garasjen ryddet og klar for litt mer skruing ikveld finn en måte å få pumpa bremseveskea fra slaven å oppover, da tar det 15 sekunder jeg bruker toppen fra ei sånn oljekanne med slange på
e30 tic Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Takk for tips. Fikk en bremselufter så ble de bra
e30 tic Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Tips til hvordan instrumentene bør monteres i e30 mottas. Ekstra klokkene jeg tenker på, har egentlig bestemt meg for å ha di i luft dysene men..
SSM Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 IKKE i A-stolpen i hvert fall! Kjøp deg VDO eller STACK da, så plasserer du de der som de står på Alpina Synd man må se ned der for å følge med eneste, men det er penest.
e30 tic Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 IKKE i A-stolpen i hvert fall! Kjøp deg VDO eller STACK da, så plasserer du de der som de står på Alpina Synd man må se ned der for å følge med eneste, men det er penest. Eg har nye X-line ifra ppf liggende, mangler kun ny BBL for PLX'en havnet i ix'en.. Har egentlig bestemt meg for å ha di i luft kanalen for da får jeg plass til V-44'en nede ved mittkonsolen
e30 tic Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Noen som har tomgangsmotor til m20 typen med rett stuss i begge ender?
BMW E30 325 Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 har en jeg, vet ikke om det er den typen du nevner. b25 facelift tomgangsreg.
e30 tic Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 har en jeg, vet ikke om det er den typen du nevner. b25 facelift tomgangsreg. Ska få lagt ut bilde av min ette jobb. Men min og er facelift så det bør vær likt
Bimmer327tic Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Skal du kjøre med tomgangsregulator på denne? Kjørte uten den på min og merket egentlig ingen forskjell.
e30 tic Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Nei på denne bilen har eg Alltid kjørt uten. Er til ix'en jeg behøver, den er ikke helt i lodd.. Det har sine fordeler med org tomgangsmotor også, spesielt når sprutet justere den så fint.
e30 tic Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Siden jeg har gammel bil, så måtte jeg skifte litt stikk og ordne litt for å få liv i nye lyktene mine Verdens mest kjedelige biler, men lys og slikt må på plass det også
e30 tic Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Noen som har blinklys til facelift fanger liggende Det er tydlig at det er en stund siden bilen ble demontert, for jeg klarer ikke å finne annet en lykte glassene. Litt rart ettersom jeg har alt annet og ting har vært lagt i merkede poser Surrehue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå