Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var relativt varmt på vestlandet idag så tok kjangsen på å vaske bilene for hånd idag.

Først en runde med HT og prickbort, deretter bøttevask med MG såpe.

ef72u321x9lw5powsyu2.jpg

5d456u5fnzc9kl83lnsl.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Idag fikk jeg endelig ordna så Clutchen ser ut til å være i orden på 329'en.. :D

Et helv''''' å lufte disse slavene syns jeg!

Garasjen ryddet og klar for litt mer skruing ikveld

Skrevet
Idag fikk jeg endelig ordna så Clutchen ser ut til å være i orden på 329'en.. :D

Trikset er å feste ein vacum slange eller lignande på nippelen til slaven, føre slangen inn på eit bremserør som går vidare nedi ei flaske med bremseveske, så er det berre å pumpe til det ikkje kjem meir luft ;)

Gjekk fra ein time eller 2 til 5 min å lufte ;)

Skrevet

finn en måte å få pumpa bremseveskea fra slaven å oppover, da tar det 15 sekunder :) jeg bruker toppen fra ei sånn oljekanne med slange på :P

Skrevet

Tips til hvordan instrumentene bør monteres i e30 mottas.

Ekstra klokkene jeg tenker på, har egentlig bestemt meg for å ha di i luft dysene men..

Skrevet

IKKE i A-stolpen i hvert fall! Kjøp deg VDO eller STACK da, så plasserer du de der som de står på Alpina :) Synd man må se ned der for å følge med eneste, men det er penest.

Skrevet
IKKE i A-stolpen i hvert fall! Kjøp deg VDO eller STACK da, så plasserer du de der som de står på Alpina :) Synd man må se ned der for å følge med eneste, men det er penest.

Eg har nye X-line ifra ppf liggende, mangler kun ny BBL for PLX'en havnet i ix'en..

Har egentlig bestemt meg for å ha di i luft kanalen for da får jeg plass til V-44'en nede ved mittkonsolen

Skrevet
har en jeg, vet ikke om det er den typen du nevner. b25 facelift tomgangsreg.

Ska få lagt ut bilde av min ette jobb. Men min og er facelift så det bør vær likt

Skrevet

Nei på denne bilen har eg Alltid kjørt uten. Er til ix'en jeg behøver, den er ikke helt i lodd..

Det har sine fordeler med org tomgangsmotor også, spesielt når sprutet justere den så fint.

Skrevet

Siden jeg har gammel bil, så måtte jeg skifte litt stikk og ordne litt for å få liv i nye lyktene mine

Verdens mest kjedelige biler, men lys og slikt må på plass det også

59kuy6ioukdze0urzneh.jpg

k1ssdz5cu7z9uv8duqhv.jpg

x9kh50yvgmhekwaqk8tn.jpg

Skrevet

Noen som har blinklys til facelift fanger liggende

Det er tydlig at det er en stund siden bilen ble demontert, for jeg klarer ikke å finne annet en lykte glassene. Litt rart ettersom jeg har alt annet og ting har vært lagt i merkede poser :shock:

Surrehue #-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...