leif harald Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Jeg har en del blinklys liggende, bare å ta turen.
e30 tic Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Du så har tatt mine din bandit Så då kan eg bare ta dei så står på ixen Hehe
e30 tic Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Det er få ting i dette avgiftslandet som er dyrere enn sprit Men dette er faktisk... Har hatt en prøvestart idag, mangler bare en del målere og en nye bredbåndslambda for den dreiv å sotet litt plugger nå... Den er vertfall tett for olje og vann og det var jeg veldig spent på! Uansett virka den ekstremt hissig nå Nesten litt for mye av det gode mtp støy osv. Har en liten filmsnutt så skal se om jeg får den ut på youtube imorgen feks
e30 tic Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Kjører du med z58kam nå? hvordan var tomgangen ? Har z58 ja.. litt vanskelig å si for eg har ikkje lambda eller noe så kan ikke engang kalle den grovmappet..den harker noe ekstremt på 500 O/min men den virker sinnsykt hissig fra 1500 og videre, har bare latt den gå seg litt varm i fri enn så lenge. Men det var mildt sagt en annen gange på en 2.9
SpiderPig Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Kjører du med z58kam nå? hvordan var tomgangen ? Har z58 ja.. litt vanskelig å si for eg har ikkje lambda eller noe så kan ikke engang kalle den grovmappet..den harker noe ekstremt på 500 O/min men den virker sinnsykt hissig fra 1500 og videre, har bare latt den gå seg litt varm i fri enn så lenge. Men det var mildt sagt en annen gange på en 2.9 Rått! hvor mange mm løft ha du på syl 6 i ØD?
e30 tic Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Nå fikk jeg sett i noen gamle mailer.. 2.5mm løft på innsugsventil syl.6 var innstillingen for 8000 rpm Eg for min del kommer ikke til å ha nerver for å dra den så langt...
SpiderPig Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Nå fikk jeg sett i noen gamle mailer.. 2.5mm løft på innsugsventil syl.6 var innstillingen for 8000 rpm Eg for min del kommer ikke til å ha nerver for å dra den så langt... skal ikke dra min noe lengre en 7000rpm jeg heller finner ikke noe "fasit" på justeringer noen plass skal ikke skal ikke stille den inn på 8000rpm hvertfall
e30 tic Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Eg finner ikke all infoen, for det er akkurat så eg husker at mindre løft var riktig for 7500 rpm, mulig eg har endra på dette etter eg maila med ppf. 7500 burde uansett gå fint når alt er ballansert og justert. har jo skikkelige nuke vipper og harde fjærer og hele sulamitten
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Hehe slik er det nok berre, skal litt til å ha kontroll på alt av deler blir klar til våren denna ?
e30 tic Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Hehe slik er det nok berre, skal litt til å ha kontroll på alt av deler blir klar til våren denna ? Ja satser på det, har bestilt nye luft filtrer, så må eg ja meg ny lambda. Har en del som gjenstår med instrumenter og slikt, men så lenge alt det mekaniske er ok bør det ikke ta så lang tid nå...
e30 tic Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Noen som kjører med ppf sin pyramide pakning her? Har kjørt en del på tomgang idag å luftet kjølevann og sett at clutch fungerer som den skal. Etter en stund oppdaget jeg litt hvitt under oljelokket, velger å tro at det bare er kondens etter at bilen har stått såpass lenge, MEN jeg har sett slike lokk så mange ganger før, er nok litt overnervøs når det gjelder denne motoren...Ebb har gjort all maskinering her og alt er gjort etter boken Vet at dragrace svenskene bruker silikon på denne pakningen
e30 tic Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Idag har jeg drevet med ting jeg ikke liker:P Ledninger!!! Har kjøpt nye målere, X-line fra PPF hadde jeg liggende (fikk selvsagt grå målere, ville ha sorte ) så kom nye typen INNOVATE bbl fra US. 5 virkedager tok det før den lå i postkassen, må si det er meget imponerende! Genialt med den nye utgaven for alt ligger internt i måleren, slipper ekstra boks osv http://www.ebay.com/itm/Innovate-Motors ... 1738wt_702 Har vært veldig fornøyd med den gamle plx'en jeg hadde men den gav jeg bort når Ix'en ble solgt
SpiderPig Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Noen som kjører med ppf sin pyramide pakning her?Har kjørt en del på tomgang idag å luftet kjølevann og sett at clutch fungerer som den skal. Etter en stund oppdaget jeg litt hvitt under oljelokket, velger å tro at det bare er kondens etter at bilen har stått såpass lenge, MEN jeg har sett slike lokk så mange ganger før, er nok litt overnervøs når det gjelder denne motoren...Ebb har gjort all maskinering her og alt er gjort etter boken Vet at dragrace svenskene bruker silikon på denne pakningen Tviler STERKT på at pyramidepakningen har røket om du ikke har kjørt bilen hardt enda.. Trykktesta du toppen før du satt sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå