e30 tic Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Har folk helt mistet troen på at bilen min kommer på veien? (skjønner det gått isåfall så tregt som det har gått med meg)Idag har eg fått ryddet opp i lednings rotet, trekt platen til ekstra målerne og koblet di opp, kalibrert nye labdaen og koblet den til Vi-pecen. Fikk lagt opp relë og kabler til kjølevifta og sett at den slo inn slik den skal på en gitt temp I morgen skal deksel under ratt stammen på plass og "sparkedekslene" på siden har du kunne kommet til trondheim å gjort samma jobben på min? gruuer meg! Dritt jobb som ikke viser igjen... men fin følelse når alt virker etterpå og ser ryddig ut:) Går seint med kobling når eg er så usikker på om det jeg gjør er riktig også..
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Fant du ein slik regulator eller? Nei, dei få bilene som var aktuelle der oppe var smelt i fronten Elle rettere sagt eg fant ein slik regulator på ein japs med to vifter, men det var så stort å klumpete. Rekner med det bare er å ettermontere i mellom ledningene? Ja det går fint å ettermontere, må endre litt oppsett i sprutet også. Men det er en enkel affære.
e30 tic Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Fant du ein slik regulator eller? Nei, dei få bilene som var aktuelle der oppe var smelt i fronten Elle rettere sagt eg fant ein slik regulator på ein japs med to vifter, men det var så stort å klumpete. Rekner med det bare er å ettermontere i mellom ledningene? Ja det går fint å ettermontere, må endre litt oppsett i sprutet også. Men det er en enkel affære. Det får eg ta på sikt.. sikkert andre ting som må endres på og med tid og stunder
e30 tic Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Fått gjort litt idag også Dreiv å monterte på sparkedekslene, nytt sentral lås relë og forsøkte å få liv i EL-vinduene. Det ene går stort sett bare opp, og det andre vill bare gå ned..praktisk Ellers ble det til slutt greitt i hanskerom avdelingen Nye målere Må en tur på høggeren i morgen å se om jeg finner en ny midt konsoll.
e30 tic Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Strøken midtkonsoll på plass Di to siste felgene får seg nye dekk på Onsdag, gleder meg til det, har vært en lang kamp med å få disse hjula klar
Steven Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Ser veldig bra ut hvilke målere er det du har på hver av sidene? er det biltema eller?
e30 tic Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Ser veldig bra ut hvilke målere er det du har på hver av sidene? er det biltema eller? nei det er X line fra ppf. trur de koste 800 pr stk.men eg gikk på en smell, ville ha med sort ring
e30 tic Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 It`s look very nice Jo takk det samme får eg sei
Frode_E30 Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Du har gjordt en stoor feil! Denne blir for bra til å voldta på bane
e30 tic Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Hva er feil? Den blir nok ikke voldtatt men den må jo tåle litt pisk. Det er jo bare en ny lakka e30 med litt motor, den skal fortsatt ha skilter vettu. Frister med ren bane bil, evt å bygge opp en, men på en annen side trenger jeg ikke det, for jeg er håpløs bak rattet
ArneR. Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Ser veldig bra ut hvilke målere er det du har på hver av sidene? er det biltema eller? nei det er X line fra ppf. trur de koste 800 pr stk.men eg gikk på en smell, ville ha med sort ring De passet bra sammen med den i midten siden alle har sølvkant rundt.
Frode_E30 Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Hva er feil? Den blir nok ikke voldtatt men den må jo tåle litt pisk. Det er jo bare en ny lakka e30 med litt motor, den skal fortsatt ha skilter vettu. Frister med ren bane bil, evt å bygge opp en, men på en annen side trenger jeg ikke det, for jeg er håpløs bak rattet Den blir meget pen og gjennomført Min var meget pen den og, til jeg begynte å bruke den til det den var bygget for, sprengte et bakdekk på banen og bulket siden, pisket lakken, rev av bakfangeren osv... Hadde 200km/t på bakhjula, da blir mye ødelagt
Thunegutt Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Hadde 200km/t på bakhjula, da blir mye ødelagt Kun bak, ikke fremme?
e30 tic Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Ser veldig bra ut hvilke målere er det du har på hver av sidene? er det biltema eller? nei det er X line fra ppf. trur de koste 800 pr stk.men eg gikk på en smell, ville ha med sort ring De passet bra sammen med den i midten siden alle har sølvkant rundt. Innovaten kan eg skifte til sort ring på.. var det eg ville ha på alle, men men, er det min største bekymring under prøveturen kan det ikke være så ille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå