e30 tic Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Hva er feil? Den blir nok ikke voldtatt men den må jo tåle litt pisk. Det er jo bare en ny lakka e30 med litt motor, den skal fortsatt ha skilter vettu. Frister med ren bane bil, evt å bygge opp en, men på en annen side trenger jeg ikke det, for jeg er håpløs bak rattet Den blir meget pen og gjennomført Min var meget pen den og, til jeg begynte å bruke den til det den var bygget for, sprengte et bakdekk på banen og bulket siden, pisket lakken, rev av bakfangeren osv... Hadde 200km/t på bakhjula, da blir mye ødelagt Er masse ting eg ikke er fornøyd med, men slik blir det vel når ting baller på seg.. Bilen skulle jo egentlig bare få seg ny motor
Frode_E30 Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Haha, ja kjenner til det der Skal du kjøre e85? Hva skal du hente ut av denne nå da?
e30 tic Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Haha, ja kjenner til det der Skal du kjøre e85? Hva skal du hente ut av denne nå da? Nei før har jeg alltid kjørt 98.. men nå minker det på 98 pumpene, og e85 er timevis unna Så det får bli 95 og low boost
|Ole| Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Low boost??? +1 på den Snill tenning + 95oct + så høg boost som mulig
Frode_E30 Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Low boost??? +1 på den Snill tenning + 95oct + så høg boost som mulig Neineinei, da blir det fort vaaarm eksos 95 duger knapt til gressklipperen! Det er jo steinalder teknologi 98 er jo et minimum...
|Ole| Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Low boost??? +1 på den Snill tenning + 95oct + så høg boost som mulig Neineinei, da blir det fort vaaarm eksos 95 duger knapt til gressklipperen! Det er jo steinalder teknologi 98 er jo et minimum... OKok, detta har du meir peiling på enn meg
Frode_E30 Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 oktanbooster? Dyrt... Kan like godt kjøpe e85 på fat da
e30 tic Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Litt av tanken er jo at en skal kunne kjøre normalt med bilen,og det innebærer å kunne tanke på normale stasjoner. Turboene blir begrensningene her, bør ikke lade over 1.3 bar på disse om di i hele tatt klarer å henge med så langt. Blir ikke noe effektmonster dette her.. men man kan jo alltids oppgradere
Steven Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Det er ikke alltid bare hestekreftene som teller. Men hvor mye kjøreglede bilen faktisk gir deg
Pedi Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Det er ikke alltid bare hestekreftene som teller. Men hvor mye kjøreglede bilen faktisk gir deg Enig med dette... Uten at jeg noensinne har kjørt en bil med 700+ hk, så tror jeg det er minst like mye morro og kjøreglede i en (driftsikker) bil som har halvparten...
e30 tic Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Skrevet Mars 29, 2012 Motoren eg solgte gav jo 300hk og 450nm på navene med 1.1bar og det var en "std" motor. Nye motoren burde kunne klare en hel haug mye mer, men det er ikke poenget.. den skal etter planen dra greit med Low Boost Etter veien skal den jo bare ha ørlite overtrykk slik den er godkjent med uansett. Regner med denne motoren blir holdbar og fin ettersom alt er nytt og avbalansert og på stell (krysser fingrene)
e30 tic Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Noen som skrur BMW i påsken eller er det påske-egg tygging og fjellturer det går?
e30 tic Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Har fått gjort noen små ting siste dagene. Gått tregt for det ble en del 12 timers dager og helg på jobb siste ukene Fått montert hjulstuds ifra Kollevold forran. Ser ut til å være av bra kvalitet, men må ta en tlf til dem for den ene hadde en skade (produksjonsfeil) Fikk sprell nye blinklys av en kompis Har både oransje og sorte glass Di søte små K&N filtrene fikk seg en dusj med olje før de ble montert, uten å tråkke på noen tær så mistenker jeg det slurves litt mtp rengjøring og vedlikehold av filtrer rundtomkring... Støtfanger montert med nye lister, så fikk jeg slengt på "leppen" som jeg egentlig ikke ville ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå