Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjedd en del siste uka.

sleit med dårlig jording mellom motor og bil, noe som gjorde sitt til at en stålomspunnen vannslange ledet bedre, røk to slanger før jeg fant ut hva det var :shock:

Har prøvekjørt bilen en rask tur på vei med røde skilter så eg vet drivverk og slikt virker.

Har vært en tur i DynaPack i helgen, gikk ikke helt etter planen, motoren blir for fort varm, mistenker det er turboene som gjør det. Må sjekke mer opp i det.

Har lyst å endre eksosen pga støy

Kom til 5000rpm så takka bensin pumpa for seg. da var det bare å gi seg.

Skal ordne opp i feilene så blir det ny bremsing

Skrevet

Her er et midlertidig bremsepapir. Siden vi fikk problemer er den på ingen måte finjustert her.

Under justering gav den 230hk og 480nm på 3500rpm med 0.9bar så litt krefter bor det i den, må bare få lurt dem fram etter at små feila er luket bort.

dr9aws96a8r3v95gc3xg.jpg

Skrevet
Kjedelig at det ikke gikk helt som det skulle. Hvordan pumpe var for slapp?

var en 044 men mistenker det er smuss som har tatt knekken på den, skal forske litt nå i uka

Skrevet

Gøy å se at det skjer ting;)

Anngående sorte kanaler, kan jeg være enig, men da bør også nederste del av bakplate og leppa fram være sort, mener nå jeg, ellers gir det liten mening og flyt.

Syns det var morsome tall spess hk vs nm, syns det var mye nm mtp st det er m20 og 0,9 bar, gøy:D

Skrevet
Gøy å se at det skjer ting;)

Anngående sorte kanaler, kan jeg være enig, men da bør også nederste del av bakplate og leppa fram være sort, mener nå jeg, ellers gir det liten mening og flyt.

Syns det var morsome tall spess hk vs nm, syns det var mye nm mtp st det er m20 og 0,9 bar, gøy:D

ja ble litt overrasket selv, det er jo ikke henta noe på tenning ennå, og det er på 95 blyfri..

Skrevet
ja sant, blir skikkelig spennende å se ferdig etter ferdig mapping!

Ja må bare få orden på ting.. fikk litt blod på tann, men må holde meg litt i skinnet og ikke bygge om hele bilen igjen

Skrevet
Trur du skal ta deg ein tur innom Stanceworks på facebook ;)

Hvorfor

Motorrommet ditt blei posta ;) Masse respons ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...