e30 tic Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Gleder meg på dine vegne! Dette blei dødsbra! Kjekt å få litt skryt av en perfeksjonist Mulig det kommer et bilde og to ikveld
e30 tic Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Joda Var på Eu på Onsdag og da regna det noe enormt, så driver de med asfalt arbeid i området og siden bilen ble tatt "rett ut av boksen" så er det ingen voks på den, kan si asfalt elendigheten satt greit på ubehandla lakk ja! Fikk vasket vekk det meste. før vask etter vask Fikk hentet ut skilter idag etter mye om og men. Kult med gamle skilt, uten årsavgift oblat. skikkelig veteran style, gleder meg til neste år når den blir det Lenge siden denne var på veien sist når man ser på oblatene.. Så etter at eg hadde vaska bilen fikk jeg montert en kjølevannslange som jeg fikk av en kompis for å kunne montere orginale viskose vifta i tillegg. Når jeg hadde gjort det trykka jeg systemet for å se at det var tett for 5 gang siste dagene, alt så greitt ut helt til jeg starta opp og lot den gå seg varm for å lufte ut osv. Da spruta det vann inn på teppet Så det som skulle bli en hyggelig kvelds tur, endte nok en gang i sorg og tårer Blir å koble ut hele satans varmeapparatet å test kjøre i morgen uansett. Noen som VET om hele dashen må ut for å få ut varme app? Jeg har den gamle typen 83mod.
Vikingen Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 På min touring så måtte je ned med rattstamma og løsne litt på pedala, men usikker ossen det er på prefacelift Heftig bygg!!
Frode_E30 Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 100cc dusene mine holder ikke mer enn ca 530whp på etanol dessverre. For å få ut varmeregisteret må du ut med pedalene. Men pass på hovedsylinder til clutch, den kan fort gå i stykker.. Mulig du bare har sprengt pakningen mellom rørene?
e30 tic Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 100cc dusene mine holder ikke mer enn ca 530whp på etanol dessverre. For å få ut varmeregisteret må du ut med pedalene. Men pass på hovedsylinder til clutch, den kan fort gå i stykker.. Mulig du bare har sprengt pakningen mellom rørene? e85 du ja... Nja det sprutet greitt på passasjer siden ut av luftingene som skal ned under dørken så den er nok kaputt. Får test kjøre litt imorgen og vis det er pent vær så skal jeg demontere dritten ute i sola. Ser ikke så mørkt på det På min touring så måtte je ned med rattstamma og løsne litt på pedala, men usikker ossen det er på prefaceliftHeftig bygg!! Takk, og takk for info
e30 tic Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 Det er ikke såå mye jobb altså, men kjedelig... Eg ser egentlig ikke så svart på det nei (som jeg normalt gjør) Har maskinert litt idag, jeg er ennå ikke helt sikker på at kjølingen fungerer slik den skal (utenom varmeapp) så jeg skal koble det ut idag og få kjørt litt. Justere ned turtallsperren til 4700 og "piske" den litt Skal på forstillingskontroll på Mandag så tenkte å få justert den i rett høyde og kansje ta av styre utslag begrensingene jeg har på tann stanga.
e30 tic Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 Fikk dilla litt med kjølingen idag etter jobb og test kjørt. Motoren holdt seg vertfall på 91 grader når jeg holdt bilen på bremsa på 4 gir over ei god veistrekke. Så jeg velger å tro at ting fungerer mye bedre nå etter ombygging.. kun varme app som må på plass da Måtte maskinere meg en spesial "adapter" for å komme meg inn på tanken på fornuftig vis, dette styret er for retur vannet til turboene mer detalj bilder Begynner å bli for en del tusen i stål omspunne teflon slanger nå...
e30 tic Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Idag var eg på 4 hjulskontroll, og fikk justert camber og spissing både forran og bak så nå har jeg mindre negativ camber bak enn orginalt selv med senka bil Litt trangt å justere spissing bak, men det gikk med en litt nedslipt 19mm fast. Ble hakket bedre å kjøre, nå må jeg bare finne ut hvorfor det rister i litt fart...
BMW E30 325 Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Gikk det smerte fritt? kjører med org specs på vinkler osv? Hvordan risting er det ?
e30 tic Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Gikk det smerte fritt? kjører med org specs på vinkler osv? Hvordan risting er det ? tja egentlig, gikk litt tid for det er veldig trangt bak, spesielt når eg har stag i lenke armene også bak.. kosta 1900.- drev på nesten 2 timer. Har mindre negativ camber bak nå enn det som skal være orginalt, ligger akkurat utenfor men regner med den siger litt også. Tanken var å ha mest mulig feste så. Forran gik det greitt Er så liten Nav styring på wilwoodene så regner med det er derfor.
e30 tic Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 digger bilen men fargen kunne vert en annen Haha.. ja den kunne alltids vært en annen farge, men når jeg fant ut at det måtte gjøres såpass med karosseriet bestemte jeg meg for å skifte farge, det ble Alpeinweizz 3 siden jeg ikke kom på noen andre fornuftige farger (sjekka ikke heller) Hvit er en tidløs farge Mange mente den burde forbli slik:
SSM Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Jeg kvir meg litt til å justere min, det ser jævli trangt ut å komme til den mutteren for spissingen bak. Håper det går greit
Pedi Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Rister det i ratt, eller er det i hele bilen? Jeg tror det er mellomakselen din. Har den vært demontert? Ny opplagring? Alle boltene fremdeles i? Skal ikke så mye til for at det skal komme kast...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå