e30 tic Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 har du hørt med han som har forsikringsgreier på t4e?! ingenting som slår han.. eg betale latterlig lavt for mine 3 e30er KA bruker navn har han.1800.- betaler eg for 528'en med kun ansvar billigere enn det? Det er det jeg betaler for delkasko på den ene e30en min.. Og navnet hans var
e30 tic Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 Da er de kommet en god del deler i hus så nå blir det litt oppgraderinger fremover. vært ute å kjørt et par timer idag,bortsett fra oljelekkasje fra toppdeksel pakningen av alle plasser så funker den fint. Er fortsatt sjokka over hvor bra en m20 som er grovmappet flytter seg opp til 4700rpm.. Det kom regn idag men det gjorde jo sitt til at den dreiv og slapp på 5gir uten bruk av clutch Lav komp+ lavt trykk+lavt turtall+95 blyfri=
Sund.M3 Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 var en grom lyd i bilen, ver kjekt å få se lit på den på lørdag. må si det er en grom bil du har bygget deg
e30 tic Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 var en grom lyd i bilen, ver kjekt å få se lit på den på lørdag. må si det er en grom bil du har bygget deg Takk for det du, redd for lyden er litt for "grom" til daglig bruk og evt tekniske kontroller
Steven Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 var en grom lyd i bilen, ver kjekt å få se lit på den på lørdag. må si det er en grom bil du har bygget deg Takk for det du, redd for lyden er litt for "grom" til daglig bruk og evt tekniske kontroller Hmm, hvor mye eksos "demping" har du da? Kun bakpotte? Og vet du hva grensene er til hva BT godtar med tanke på visning?
e30 tic Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 eg har 2x2.5" DP bak til Y kryss over i 3", så en 3" resonans potte og en rustfri bakpotte 3".. Relativt grov i målet syns eg, litt for mye, så hjelper det jo ikke at den går som en dass under 2000rpm Kravet vet eg ikkje nei, men di hadde nok rynka på nesen ja..
ehrnst Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Min er godkjent med en bakpotte bare. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
e30 tic Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 Eg hadde kun en potte og 2.5" hele veien før med gamle motoren som eg solgte, den var det ok lydnivå i. Det blir straks noe mer bulder og brak med 3", bakpotta mi kunne selvsagt ha dempet noe mer også, er en slik type der røret går på skrå igjennom. http://www.rakaror.o.se/Ljuddampare.htm Blir jo noe mer støy når det ikke er helt std lengre, merker det var litt snillere og greiere til vanlig bruk før
e30 tic Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Etter at eg bygde om kjølingen til turboene og tok retur tilbake til tank har kjølingen fungert normalt. Eneste som ikke taklet det så bra var den nye m3 plast tanken, gjengene gav seg så den ble kassert.. Så når jeg fikk grublet litt ble pressa og vinkelsliperen tatt i bruk. Fikk punkta sammen en tank som skal heil sveises i morgen. Så blir det sveist inn skikkelige "sveisemuttere" for å skru retur slangen direkte i. Ellers hadde jeg planer om å dra på Bmwccn Rogaland sitt treff, men siden det er meldt masse regn og eg burde heller være hjemme og gjør bilen klar til E30meet så vurderer jeg å droppe det.
e30 tic Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 da har jeg kjørt litt idag, testa ut at bilen sviver med ny bensin pumpe, og skifta en radiator slange. Driver å prøver å få bilen klar til e30meet utvendig om ikke anna
e30 tic Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Da var noen travle dager unnagjort. På torsdagen var jeg i Stavanger på bremsing, det gikk bare sånn passe greitt så jeg var egentlig litt skuffa selv om motoren virka greitt sett bort ifra 2 alt for små turboer. Bilen ble lastet opp på henger og trekk bil pakket etter jobb på fredag så var det å kjøre i retning Sarpsborg. Sjekket inn i 0300 tiden på natten. Er noen erfaringer rikere etter helgen. Utstilling: 1: Jeg skal ha 17" cruise hjul i stedet for 16". 2: jeg skal shine opp hele motor rommet Banekjøring: 1: Jeg skal montere servo 2: Jeg skal montere andre krengestag 3: Jeg skal gjøre noe fornuftig med motoren slik at den drar villig helt til turtall sperra. kamaksling og turboer er ikke venner Ellers må jeg si det var et morro treff, hyggelig å treffe såpass mye folk som man bare vet hvem er via nettet noen som har bilder evt film av bilen min? litt lysten på å høre lyden i den
e30 tic Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Med de planene der kommer det til å bli helrått! Ja det kan kun bli bedre Men må si jeg er overrasket over hvor greitt det drar på lite turtall med såpass lite trykk som jeg kjører
diohrvik Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 gøy å se bilen live, var flott syns den virka veldig sprek på banen også, tenkte jeg skulle slå av en prat, men kom aldri så langt :/ har du papirer fra nye bremsinga da ? galt med 16 cruise hjul ? selge de du har ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå