e30 tic Skrevet August 18, 2012 Forfatter Skrevet August 18, 2012 Den e30en din var VELDIG pen;) såg ut som den funket utrolig bra også, oppover "langsletta":) Takk for det Ja Bilen går fint den faktisk, var ikke akkurat noe problem å få tømt 3 gir på "sletta" hehe Motormessig funker det veldig mye bedre enn folk tror om man bare ser på bremsepapir osv.. Det som fungerer dårligst er sjoføren, men det blir aldri bra
e30 tic Skrevet August 25, 2012 Forfatter Skrevet August 25, 2012 Da nærmer det seg høst og vinter og dritt så jeg har allerede begynt å tenke på hva som skal forbedres. Ellers fikk den 3 plass på bmwccn treffet som Rogaland og Hordalands avdelingen. Kjørte også på autoslalom, fikk 7 plass Er ikke direkte lett kjørt, men morro er det uansett før treff Mye BMW på autoslalom startet på 2 gir de 2 siste gangene, det føltes mye bedre
BMW E30 325 Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Hva planer har du lagt da ? Fortsatt et fett bygg!
e30 tic Skrevet August 25, 2012 Forfatter Skrevet August 25, 2012 Eg skal uansett ha motor og gir ut for å skifte noen tetninger samt gå over motor, skal skifte eksenter brikkene på vippene, og muligens kammen Eg var lenge gira på å bygge singel turbo for å få det mer driftsikkert, men siden bilen fungerer greitt nå frister det like mye å forsøke å få noen litt større eksos hus, og lage bedre utløp til turboene, tenkte å maskinere en adapter plate slit at jeg kan løfte den bakerste turboen et par Cm for å få bedre klaring til eksos for turboen forran (dårlig forklart) Ellers skal jeg skifte felger, vil prøve å få gjort litt ting slik at den går bedre på bane Skal også shine litt i interiøret slik at jeg ikke får så enormt med trekk av disse BMWccn dommerne
e30 tic Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Noen som har noen tips til felger eller noen konkrete felger som er til salgs Skal være 17" og helst skrudde
SpiderPig Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Har du ei full motorspec liste på denne? orker ikke å bla igjennom 86 sider
e30 tic Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Skal lage en oppdatert liste senere
E28 Power Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Ser godt ut den bilen din! Kjekt når det funker så bra som det gjør
e30 tic Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Motorspec Veiv fra m52b28 Sten parner råder med arp bolter Blokk borret og planet 86mm Smidde JE 86mm stempler Rammelagerstøtte fra PPF Fullballansert bunn del Pyramide topp pakning fra PPF ARP Studs. Amc topp med sveiste kjølekanaler. Ekstremt portet av EBB Flowtech, justerte ventiler og radie freste seter. Steg 3 fjører og Nuke sine "billet" vippe armer. Z58 turbo kam, Nuke kamdrev etc. m51 oljepumpe Nuke fuelrail Aeromotive btr DW301 bensinpumpe Vi-pec V44 med MSD tenning, 990ccm dyser Mappet av "integrale8v" Støpejernsmanifoiler med 2 stk garret gt2560 kulelagra turboer. 2x2.5" Downpipes som går over i 3" Kjører 95bf og under 7.5:1 i komp. Trur det skal være det meste Ser godt ut den bilen din! Kjekt når det funker så bra som det gjør Takk for det, kjekt når det virker så det føles så man har litt igjen for strevet. Di ser nå rimelig bra ut dine biler også mister
Pedi Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Godt det ikke fulgte med en prisliste på den lista... Koster å være på topp, men gu hvor gøy det sikkert er, nå som den er blitt så bra...
SpiderPig Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 MotorspecVeiv fra m52b28 Sten parner råder med arp bolter Blokk borret og planet 86mm Smidde JE 86mm stempler Rammelagerstøtte fra PPF Fullballansert bunn del Pyramide topp pakning fra PPF ARP Studs. Amc topp med sveiste kjølekanaler. Ekstremt portet av EBB Flowtech, justerte ventiler og radie freste seter. Steg 3 fjører og Nuke sine "billet" vippe armer. Z58 turbo kam, Nuke kamdrev etc. m51 oljepumpe Nuke fuelrail Aeromotive btr DW301 bensinpumpe Vi-pec V44 med MSD tenning, 990ccm dyser Mappet av "integrale8v" Støpejernsmanifoiler med 2 stk garret gt2560 kulelagra turboer. 2x2.5" Downpipes som går over i 3" Kjører 95bf og under 7.5:1 i komp. jøss, har noen 100 hester du kan hente enda du da skjønner jeg! har vært litt snakk om dette før, men hvordan er den kammen? har justert min til 2.5mm nå, da er det vell bare å dra den så langt jeg tør
e30 tic Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Hehe det er heldigvis glemt nå, nå slapp jeg å kjøpe alle delene nye selv om det meste var nytt, Stian hadde jo lagt ut noen kroner før jeg kjøpte det av han. Bare toppen uten turboene koster ca 30 feks.. Det er dyrt med motor, men mtp hvordan denne motoren går kontra den forrige med samme ladetrykk så syns eg det er vellykket
e30 tic Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Justert for 8000 du da? Det har jeg men har sperre på 7..effekten daler før det så er unødvendig med mer. Du har 6266 turbo? Gleder meg til å se din ferdig. Litt mer topp effekt så er jeg fornøyd
SpiderPig Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Justert for 8000 du da? Det har jeg men har sperre på 7..effekten daler før det så er unødvendig med mer. Du har 6266 turbo? Gleder meg til å se din ferdig. Litt mer topp effekt så er jeg fornøyd 6266 ja fikk ikke justert mer på drevet, da må jeg drive å flytte over ett hakk på reima.. så prøver den slik til å begynne med er veldig spent på hvordan registeret mitt blir ja
sv90 Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 hallu. vet ikke om du husker meg men jeg kjørte den blå e46 m3én i haugesund kan skrive under på at denne bilen var frisk rundt banen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå