e30 tic Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 Da har jeg fått styrt litt med bilen siste dagene, og ENDELIG har jeg EL vindu og takluke som virker Fikk også liv i 90talls stereo'en. Montere høyttalere i dørene er ikke gjort av meg Ellers fikk jeg handlet et skikkelig ratt, selv om jeg er dårlig å ratte er det originale M tech1 rattet håpløst dårlig å ratte med. Fikk igjen sentrene til bilcross hjulene, blir å montere di når jeg får tid Sprell nye skrape pakninger Fått på noe mer lister i år selv om en fortsatt mangler, ny lakk er det også Tenkte å bilen ut på en liten cruise tur i morgen, så må det spyles noe fjor år's støv og dritt av. Klarte jo å gjøre det kunst stykket å la bilen stå i garasjen utildekket når jeg polerte ALU dobbel
e30 tic Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 skikkelig fin bil ja! Takk det samme du... din funker jo også
Pedi Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Ser jo bare nydelig ut! Jeg kjøpte ikke inn nye skrapelister, idioten meg. Så det står på ønskelisten ved neste oppgradering...
e30 tic Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Helt "tilfeldig" egentlig at det ble nye skrapelister på denne, på ene siden på IX'en ser listen ut som en soltørket tomat, så når jeg kjøpte ny til den måtte jo den kvite og få
magne_ Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Ser bra ut med det nylakka listverket! Håper på at det holder seg pent, for da gjør jeg nok likt på min bil til høsten. Det er vell sprøytelakkert siden det ble gjort hos lakkerer?
e30 tic Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Ja du kan fint lakke di slik, er et lakk verksted ja, men di ble ikke pusset ned så di gamle sårene viser igjenom, ene listen var full i støøv også så den ska alex ta på nytt for meg Men det er ikke noe å nøle med å lakke, mine stemmer på fargen med dørhåndtakene
e30 tic Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Nei skal ut å setta på rs nå siden alex skal låne bane hjula når han skal på bt. Det nye navnet på e30meet er nok FuturaMeet ja
e30 tic Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Joda... fine dagen, eller vertfall uten regn, fikk tatt en kjøretur å konstatert at bilen gikk på fram, løsnet fra underlaget gjorde den på flere gir og alt var flott. Så fikk jeg vasket og dulla og skiftet hjul slik at Alex kan låne banehjulene når han skal på BT. Siden jeg har fått vert i garasjen i nesten hele dag tenkte jeg det var tid for en liten motor service. Drenerte olje, svart og fin den, kunne ikke se noe som tydet på vann så da var jeg happy så langt Tenkte å justere ventiler siden den kaklet som en Diesel og her var grunnen Det hjelper lite med Fancy pancy kam aksling med stort løft når den neppe løfter mer enn en original kam etter få tusen km. Her en noe mekanisk galt, og jeg misteneker Nuke vippene. Olje smøringen sjekket jeg når motoren var nybygd Slik står haugen nå med perfekte ventil klaringer og defekt kam GAME OVER
Yngve Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Uffdå, det har ikke vert kjørt med for liten klaring då? Anyway, detta fixer du kjapt
e30 tic Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Nei eg har kjørt med 0.25 alltid på disse, Men det va mye mer på noen av de Nå, så noe har gitt seg. Vet de va en del tull me desse vippene,men dette sko liksom vær av siste partiet som va i orden. Usikker på ka eg ska gjør, ska uansett ut med alt neste vinter. Vil egentlig ha ein anna kam og men da må den jo i benk igjen. Mye styr for ein sommer
Pedi Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Dammit! Hva gjør du nå da? Tar du turen til meg på onsdag, med denne? Har du en god plan?
SpiderPig Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Sure greier dette her ja.. har sett flere z58 kammer blitt slik.. vet ikke km stand på dem men.. er det ikke rett å slett bare stor slittasje som er årsaken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå