jcboska Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 selger litt diverse som er til overs etter prosjektet mitt. har noe annet også, men dette er det jeg har bilder på. det er bare å gi bud:) legger til mer info om noen trenger det. motorstyringa er til 173 hjerne, med montert trimchip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Speedoet ditt, har det defekte piksler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 tror ikke det, men er usikker på hvilken bil det er fra da det ikke passet på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hvordan er vindusviker mekanismen, er det noe slakk i den? Eventuell pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 det er el.heis til frontvinduene....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 tror ikke det, men er usikker på hvilken bil det er fra da det ikke passet på min. ot: vil tro at det spedometret hører til 518i da den går kun til 240 og har mekanisk trippteller. nok ot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 240? se på bildet da....er 4 tilkoblinger bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkyjan Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 mye skal du ha for vinduheisene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 gi meg et greit bud du, så skal jeg vurdere det. har bryteren også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 bump! nå har jeg også en komplett delebil, med m50b25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 hvor mye for motor og gir der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 hehe ja det var det da. lurer på å hive den nedi min egen, om jeg ikke får et veldig godt tilbud;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå