jcboska Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 selger litt diverse som er til overs etter prosjektet mitt. har noe annet også, men dette er det jeg har bilder på. det er bare å gi bud:) legger til mer info om noen trenger det. motorstyringa er til 173 hjerne, med montert trimchip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfeh Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Speedoet ditt, har det defekte piksler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcboska Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 tror ikke det, men er usikker på hvilken bil det er fra da det ikke passet på min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stfoer Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Hvordan er vindusviker mekanismen, er det noe slakk i den? Eventuell pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcboska Posted October 19, 2008 Author Share Posted October 19, 2008 det er el.heis til frontvinduene....hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
jon///M Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 tror ikke det, men er usikker på hvilken bil det er fra da det ikke passet på min. ot: vil tro at det spedometret hører til 518i da den går kun til 240 og har mekanisk trippteller. nok ot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcboska Posted October 19, 2008 Author Share Posted October 19, 2008 240? se på bildet da....er 4 tilkoblinger bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
funkyjan Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 mye skal du ha for vinduheisene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcboska Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 gi meg et greit bud du, så skal jeg vurdere det. har bryteren også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcboska Posted October 28, 2008 Author Share Posted October 28, 2008 bump! nå har jeg også en komplett delebil, med m50b25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogeren Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 hvor mye for motor og gir der da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcboska Posted October 31, 2008 Author Share Posted October 31, 2008 hehe ja det var det da. lurer på å hive den nedi min egen, om jeg ikke får et veldig godt tilbud;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts