Gå til innhold

Skru ut senteret på skrudde felger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et sett 18 som er todelt, kan jeg skru ut senteret når det er dekk på de? Eventuelt skru ut senteret etter jeg har tappet all luft ut av dekket? Eller må dekket av ?

Skrevet

Bure nok tappe ut lufta ja, men det spørs om selve felgringen er delt også. Da er det en 3 delt felg .

Hvis det er kun senteret som er skrudd i inn i ringen så trenger du ikke å ta ut lufta , men da er den kun 2-delt

lykke til :D

Skrevet

Var bare pynteskruer fant jeg ut når "bolten" falt av og det var plastikk med lik kvalitet fra biltema som var materialet den var laget av, er godt vant med å gjenge opp og renovere gjenger om noe går galt, blir nytt for meg det å hente fram limpistol ;p

Men nå har jeg startet på vinterfelgene som er orginale og skrudd !

Takk for innspill

Skrevet

Var bare pynteskruer fant jeg ut når "bolten" falt av og det var plastikk med lik kvalitet fra biltema som var materialet den var laget av, er godt vant med å gjenge opp og renovere gjenger om noe går galt, blir nytt for meg det å hente fram limpistol ;p

Men nå har jeg startet på vinterfelgene som er orginale og skrudd !

Takk for innspill

Skrevet

Nå har jeg skrudd ut senteret og ønsker også å fjerne gjengejernet som sitter fast i felgen(bbs rs 15") Skal dette bare slås ut ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...