drunken' Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Har tenkt å lakke opp igjen vinterfelgene mine.. Når dem er sandblåst eller pussa ned, bør jeg grunne før jeg sprayer på felgspray. Eller skal man ikke bruke grunning på felgspray, isåfall hvilken grunning? Kommer til å bruke Motip sprayboks, har god erfaring med motip! Hvilken farge synes dere jeg skal ta? Felgene skal sitte på min svarte E36 coupe. Hvit eller sølv? - Erlend F.
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 eg har akkuratt lakkert mine felger og da gjekk eg framm sånn: pussa godt ned reingjorde med avfettning grunna med vanlig grunning (til stål) visst det er alu felger så må du ha grunning som er til aluminium eg hadde mange lag med grunning, siden det er masse salt og dritt her så la eg på felglakken, hadde og ein god del lag med lakk der visst du vil ha enda meir beskyttelse på lakken så kan du leggger på minst 2 lag med klarlakk. du velger så klart sølv fargen
drunken' Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 Blir vel ganske kult med hvite felger på svart bil og?
Yngvejos Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Gå for sølv. Jeg har hvite felger på arbeidsbilen min, og de er umulig å holde fine. De er skittne og fæle igjen etter en tur til jobb og tilbake. Og så er det jo ekstremt harry.
drunken' Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Blir nok kanskje sølv.. Mange som sier at hvite felger er no dritt å holde reint!
Springsteen Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Sølv er mer enn dritsomt nok Alpinafelgene må være helt forferdelig i hvit Det tar tid å vaske de skikkelig, selv i sølv
Raymond Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 sånn sølv mørk sotete farge syns jeg er pent.. men, det er jo meg
brenni Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 jeg kjøpte meg no billige felger nå til vinteren, dro på mekonomen å kjøpte rallyfarge hvit.. og brukte klarlakk til felger.. det blei tøft:D den fargen er skilleg hvit har vaskehall på jobben og den er godt brukt om vinteren.. hehe
Wolfeh Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Hva syns dere med mine Oz racing Ceres felger? Svart senter og shina kant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå