Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vill takke alle som har lest denne tråden, så skal jeg hilse ifra broren hans og si at han er veldig taknemli for at dere bryr dere, det er god støtte til han, og resten av familien hans :) godt å se at dere er med oss :)

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Foresten, jeg kom til å tenke på en sang som kan beskrive en masse følelser, på en måte, etter noe sånt. Veldig trist sang.

Karoline Wendelborg- Min Sang Til Deg

Hu kjenner jo jeg :)

Kjipt med sånne ting som dette når det skjer :(

Skrevet

Sto å så på en gang når 2 kompiser kom susende og skrensa inn i langsgående fjellvegg i ca 130.

Om folket skal kjøre litt fort, så gjør det for guds skyld under ordna forhold og om ikke anledning så på sommerstid med tørr asfalt og gode forhold og selv da ikke kjør svin.

Pass på nå i høstmørket med småutrygge forhold, sleipe svinger fulle med løv og tette dreneringhull og grøfter som lett kan føre til vannplaning på kanskje litt småslitne brede sommerdekk.

Trist å lese at enda en ungdom er gått bort i trafikken. :(

Skrevet

Etter hva vi har fått høre, var ikke høy fart det som forårsaket denne ulykken. Derimot er det slitt og dårlig dekke på ulykkesstedet.

Og som nevnt - høstvåte veier kan være skummelt glatte, og dårlig vedlikeholdte veier gjør ikke ting bedre.:(

Skrevet
vill takke alle som har lest denne tråden, så skal jeg hilse ifra broren hans og si at han er veldig taknemli for at dere bryr dere, det er god støtte til han, og resten av familien hans :) godt å se at dere er med oss :)

Gjør stort inntrykk på meg slike episoder, og jeg vet hvor fort det kan være gjort at det går galt.

Om det er noe trøst blir jeg mer bevisst trafikksikkerhet og diskuterer det med de andre gutta.

Skrevet

det er i fræna dette sjedde, å hær er det mange som råkjører, mange ulykker, men akuratt denne ulykken har satt en støkk i alle, jeg bor på en strekke dær MANGE råkjører, men etter ulykken har jeg kke sett noen, hørt noen som har kjørt hart, hansi var en som alle var gla i, og det er ingen, som vill miste noen ijenn...

men som sakt, folk glemmer fort.. :(

domt å si det, men det er sant :(

Skrevet
lurer på når staten skal insee at norge trenger "nye" veier?????

tenk på mange liv som hadde blitt spart!

Jeg tror du har helt rett - men om det vil skje så mye med veivedlikeholdet i nær framtid er jeg dessverre litt pessimistisk til.:(

Skrevet

Det kan skje lett på denne tiden av året. Husker samme tid i 99. Da var det mange + grader natte jeg la meg og + 8 9 grader eller mere den dagen jeg dro til byen.

Men når jeg kom i svingen ned til gammlalsetra kamping så slapp pluttselig bilen og jeg tok en 360 og stoppet rett før kanten på andre sia..

Han hadde jo akkuratt starta på lived og var nessten ferdig med ett vinterprosjekt og.. Blir rart og ikke treffe på den bmw'n rundt om i byen om mårran eller etter jobb tid.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...