Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går jo an å kombinere e-post og henvendelse med en form på nettsiden hvor en må skrive inn bilmodell og årstall evt. registreringsnummer før en får opp noe mer.

Slik som det fungerer på nettbutikken.

Så:

Send en epost -> Fyll inn bilmodell evt registreringsnummer -> henvendelsestype ( delespørsmål, prishenvendelse osv) og så selve siden hvor en kan fylle ut spørsmålene sine.

Med litt sortering og filtre til de som mottar dette, så burde det være mulig å få til. Mange som foretrekker epost og skriftlig kontakt istedet for over telefonen.

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det går jo an å kombinere e-post og henvendelse med en form på nettsiden hvor en må skrive inn bilmodell og årstall evt. registreringsnummer før en får opp noe mer.

Slik som det fungerer på nettbutikken.

Så:

Send en epost -> Fyll inn bilmodell evt registreringsnummer -> henvendelsestype ( delespørsmål, prishenvendelse osv) og så selve siden hvor en kan fylle ut spørsmålene sine.

Med litt sortering og filtre til de som mottar dette, så burde det være mulig å få til. Mange som foretrekker epost og skriftlig kontakt istedet for over telefonen.

Yupp, er sant det :)

Hender jeg må ringe for en kamerat av meg da han hater å ringe ang. slike ting osv.

For å ikke snakke om dama da... Der må jeg gjøre alt som har med henvendelser å gjøre... men det er en anna sak :P

Skrevet

Handler kun hos Gs og koed.. da henholdsvis Morgan og Fredrik på koed! de har alltid ordnet ut dersom jeg trenger noe.. Gs kan være litt stiv i pris ser det ut som kontra Koed.. Men skiller sjelden mere en 200 kr på gs og Koed når jeg handler nye deler så handler jeg nytt så er det Morgan som får salget.. trenger jeg noe brukt er det Koed som får handelen..

Er ikke allti Koed har alle tingene sine på sidene sine heller.. har fått tak i deler som ikke har stått på sidene deres.. en m3 blokk blant annet.. den var regnet som kassert men siden jeg skulle borre så fikk jeg den skal vi si billig?

Men all ære til Morgan og Fredrik.. hadde det ikke vært for de to guttene hadde jeg vel neppe handlet med noen av firmaene!

Kent

Skrevet

Har handla på GS å det gikk kjempe fint å nett siden dems er finn på mange måter.

Har handlet MYE på Koed å servicen der er den beste jeg har vært borti,har det vært noe har dem altid stilt opp å altid hvert hyggelige.

God servic = Mere handel :wink:

Skrevet

Schmiedmann har jeg handlet med en del før, og da var det gode priser, god service og rask levering. Men har sluttet med dette etter ekstremt dårlig service, kverulering (hvor de motsier seg selv samt skylder på kunden), feil varer og bare tull. Jeg tar rett og slett ikke sjansen lenger selv om de ofte er billigere enn GS.

GS handler jeg hos i ny og ne, kanskje spesielt om jeg trenger varen ganske fort. Men som mange andre sier er de som oftest dyrere enn Schmiedmann og Koed.

F.eks koster en vare vanligvis 4385kr på GS bildeler, men er nå en del av en kampanje og koster for øyeblikket 3070kr. Nøyaktig den samme varen har en fast pris på 2407kr hos Koed...

Har handlet en del ganger med Koed i det siste, og er strålende fornøyd. Som regel veldig gode priser, og jeg har aldri fått feil vare der. Har nettop lagt inn en ny bestilling hos Koed på litt over 5000kr.

Skrevet
Tja... Jeg begynner å bygge litt erfaring nå...

Er på jakt etter en M5 fanger i plast.

Runden startet på ST-Import og fikk kjapt svar om at de ikke var inne men ventet nytt parti pga dårlig passform.

Skrev at de kunne sette meg på venteliste da det ikke var noe hast. Denne fikk jeg aldri bekreftet og har nå spurt om forventet leveringsdato...

GSbildeler:

Ingen erfaring enda, men brukte lang tid på å finne epostadressen. Trengte google til for å finne den.

Ser forresten også at GS har noe verksted, dersom de har det i Stavanger så vurderer jeg service og lakkering av fanger der og. Men e-post ble sendt idag så avventer svar på den biten.

Koed har jeg ikke testet enda, men de er faktisk de eneste av alle 3 som har lagt ut sitt ORGNR som pålagt.

Hei

Vi har M5 fronten på lager nå . 2800,-

men ang lakkverksted , det har vi ikke i Stavanger område, vi kan event anbefale deg noen om du ønsker det .

bare å ringe hvis du lurer på noe så skal jeg Hjelpe deg

:D

Hilsen Morgan

GS

Da er pakka mottatt og fanger levert for lakkering :) Jeg fikk henta pakka før jeg mottok SMS om sporingsnummer, hehe.

Nyrene er alt montert!

Kjempefornøyd! Og prisen var finfin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...