h4ns3n Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hei, noen som har erfaringer på 8" subelementer i forhold til 10" og 12"?? Har dynabel 10" ere nå, men synes disse veier grådig mye, så vurderer å prøve 8" om de ikke er så tunge som 16 kg stk. Men lurer fælt på hvordan disse spiller.. Speilet trenger ikke riste, men må merke at det er litt dyp bass og bass, da jeg ikke kan ha det på de andre elementene i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Er det pga vekten du vil ha 8"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 jeg har ett 12" 750watts jbl element i min e46, med 1000w monoblokk... funker ypperlig til mitt bruk, veier ikke stort heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 De flate pioneer elementene spiller hvertfall høyt i forhold til tyngden. Fås i 10" og 12" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 12" blir altfor dypt. synes 10" er best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 menne, det er vel ikke akkuratt vanlig at ett 10" element veier 16 kg? er kanskje med kasse og forsterker? men uansett, spiller det egentlig noen rolle om basskassa veier 6kg eller 16kg? eneste stedet det spiller noen rolle er vel i en banebil, og i en banebil har man ikke sub... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Har 2 dynabel 10"'ere og de veier 16 kg uten kasse. Grunnen til at jeg vil bytte er for å fortsatt ha en del plass i bagasjen, da 8" ikke trenger så stor kasse, så kan jeg ha en kasse på hver side av skipose hullet da jeg har midtarmlene som også kan være kjekt å ha til vinteren med snowboard osv.. Pluss vekten.. Større elementer blir ikke å vurdere engang da jeg sverger til dynabel sin utrolige bass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 de trenger jo bare 21l i låkkakasse og det tar ikke mye plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Sier du bare fordi du kjører touring det;p hehe, neida.. Men vekten irriterer meg litt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 jo tyngre jo bedre vil nå jeg si.....større magnet er i de fleste tilfeller lik større effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå