E34 ///M Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Har da fått en forfærdelig risting i forstillinga. Dette skjer kun når jeg passerer 80km/t.. Har byttet begge skiver pluss klosser,nytt nav/lager. Begge styrestag også byttet. Felger/dekk balansert. Hva kan problemet være? Takker for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yngvejos Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Sjekk casterstag og bærearmer. Jeg hadde en del risting når casterstagene var gåene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E34 ///M Posted October 19, 2008 Author Share Posted October 19, 2008 Får sjekke ut dette. Takk for svar=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
todleif Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Kanskje du mangler senterringer på felgene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E34 ///M Posted October 19, 2008 Author Share Posted October 19, 2008 Kanskje du mangler senterringer på felgene? Senterringer er på,så de mangler nok ikke.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sineer Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Jeg har også samme problemet på min 525i 12v'er, at dekkene sjelver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MPower Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 vil nesten garantere at det er casterstag eller bærearmen som er gåen. standard feil på e34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
axor Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 eller kanskje ubalanserte felger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E34 ///M Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Da ser det ut som at det er casterstaget som har fått det ja Felgene er nylig balanserte i og med at det ble montert nye Hakka 5 dekk Takker uansett for alle svar! Så får vi se om den dritt ristinga slutter når jeg får byttet casterstaga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts