sveinis Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Har oppstått noe merkelig på bilen min: Når den er kald (og særlig når det er kaldt ute) og jeg kommer opp i 60-70 km/t får jeg noen svake vibrasjoner i bilen. Mener bestemt det kommer fra bakvogna, og det føles nesten som når man har dekk som ikke er avbalansert. Så fort jeg har kjørt i 2-3 minutter er vibrasjonene borte. Hva kan dette være? Har fundert på om det kan være en ide å bytte "lifetime"-olja i girkassa... Andre forslag?
tomerikk Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Dekkene. De er urunde, flate der de har hatt press mot bakken. Når de blir litt varme blir de runde igjen.
S.Arnesen Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 har faktiskt akkuratt samme symptomer. men på min gjelder det det bare i ett eller to min etter oppstart. har konkludert med det samme som tomerik sier...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 samme symptomer her, har også konkludert med dekkene er urunde.. men syns det er merkelig
sveinis Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Kan det faktisk være noe så enkelt? Har ikke opplevd detta før... Er det noe galt med dekka, eller er det bare sånn? Kjører på Continental Sport Contact II, i dimensjonen 225/45/17, kanskje er de for gamle? Takk for tips uansett! Digg hvis det ikke er noe galt med diff eller girkasse iallefall
tomerikk Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Moderne høyhastighetsdekk må være stive for å holde i høye hastigheter, temperaturer og ha slitestyrke. bakdelen er flatspotting når de er kalde.
sveinis Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Ok, takk for tipset Da sparte jeg de pengene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå