Reef89 Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Trenger man å presse det inn eller noen form for det? eller bare å sette det inni, så på med nave å muttern? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogern Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Legg lageret i frysern noen timer før du presser det inn. Jeg brukte en gjengestang med skiver, muttrer og det gamle lageret å skrudde det inn med muttertrekker. Husk segiringen. Deretter la jeg navet i frysern en stund og varmet lageret med varmepistol og brukte gjengestangmetoden. Drivakslingen smurte jeg inn med olje og banket den inn med gummihammer til jeg nådde i gjengene med mutteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krist_olsen Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 tok du av drivakslingen eller går det an og lure den vekk uten og skru av? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted June 4, 2009 Author Share Posted June 4, 2009 tok du av drivakslingen eller går det an og lure den vekk uten og skru av? nei måtte nok ta av den ja, men det var null stress, hadde nok blitt mer stress uten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts