haldorh Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Da var det kommet nok en klassiker i garasjen.. Eide en lik bil for 14 år siden; mange gode minner fra denne tiden. Litt om bilen; 240000 ærlige km,en-eier i Norge, stått stille siste 4 år, orginalt interiør. 8 orginale strøkne felger følger med. Alpinweiss. Bil ble hentet og kjørt 70 mil uten "ett feilpekk". Lyd fra BMW sekser er bare rå. Motor har silkemykgange. Planer om projektet: Skifte forskjermer og kanaler + div sveis. HR senk ( 40/40 ) sammen med Sachs dempere. Sportsinteriør fra E30. Fjerne tilhengerfeste. Enkel gardin i bakvindu. 15 tommers felger med 195/50-15. Klare blinklysglass. Klassiker!
Bols'n Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Hei ! Gratulerer med fin skute. Liker den fine rompa Dette blir spennende å se hvordan det utarter seg. Lykke til.
knut_olestad Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Denne må du ta godt vare på, virkelig en drømmebil Skull hatt en Alpinafront men
Der Barockengel Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg vet ikke helt om den ekstra hvitlakkeringen gjorde denne noe bedre, men bortsett fra småting som dette var jo bilen nesten perfekt. Gratulerer med ny bil.
///christian Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Godt og se at flere nordtrøndere har hjerte for bmw
Tore Diesel Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Ikke minst ta godt vare på motoren dersom den ikke har ett feilpekk nå, og har silkemyk gange. Det vil jeg påstå er sjeldent for disse motorene når de har blitt såpass gamle. Bare for ren nysgjerrighet, vet du hvor mye den bruker på mila? Ingen av mine tidligere 323'er hadde ett normalt forbruk.
haldorh Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Endelig skjer det noe på BMW fronten; nye kanaler og framskjermer på tur inn.
Just-turbodiesel Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 grom vogn, en kompis har en makan som er gjort en del med.. 323i som er grisegrom. Hvit med M-striper skrått over bilen. Du har sikkert sett den på bmw-treff?! har kjørt den en del og den er veldig morrosam å kjøre. Stå på, ta vare på bilen, jeg skal følge med her:)
helgeb Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 vanvittig fine eksemplarer av di riktige bmw dette her. må bevare denne godt håper jeg
Astri Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Herlige biler!!! Godt å se at det fortsatt lever noen eksemplarer av e21. Hold oss godt oppdatert på prosjektet ditt. Dette er gøy.
haldorh Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 da var kanaler på plass samt div rustsveising under bil etc skjermer og kanaler skal lakkeres i dag trøndelag byder på sommertemperaturer: 17 grader og sol i går med 80 cm snø på fjellet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå