bmw340 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Tenkte jeg skulle lage en tråd om mitt lille budsjett bygg. Kjøpte meg en 85mod 2 dørs 320 uten motor å gir Fikk jo med litt rust på kjøpet, litt i gulv å div andre steder. Fjørtårna var bra faktisk. Har ikke noe bilder av herligheten ennå Lette litt etter 2,5l for å sette i, men fant ikke noe av interesse. Da var det en som sa han hadde en perfekt motor til meg, var i tvil en stund. Men nå går det rette veien Bilder fra når vi tar ut motor fra donorbil. Grov hardykobling og bolter Motor: Bremsekraftforsterker som må brukes Stoooor girkasse Rustfritt Da tror jeg dere vet hvilken motor det er, M60B40 Den bruker litt olje, antaglevis pga sylinderforingene. Men men, det er en lekebil Venter på motorfester fra tyskland, håper de skal være her i løpet av uken. Å da begynner montering i E30 Kommer til å kjøre med automat med det første, så jeg for tak i det jeg trenger til manuell ombygging. Å siden det er et budsjett bygg så kommer desverre bremser og understell etter motor er på plass å fungerer. Men kommer til å ha noen spørsmål etterhvert, siden jeg er blank på Bmw. Så det er bare å komme med tips og råd
Springsteen Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Ohoi, dette må bli trangt Dette må jeg følge med på
bmw340 Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Ohoi, dette må bli trangt Ja, det merka vi når vi tok ut motor, å e30`n er vel ikke akuratt større Men har jo blitt gjort før
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Rått. Ikke mange som gjør dette for å leke seg.. De store sekserene er jo relativt små iforhold til denne:P
endre88 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 var på tanken selv og bygge det samme heheh men skjekket opp litt og fant ut at det ble for mye arbeid hehe men gleder meg til og se når dette e ferdig
bmw340 Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 var på tanken selv og bygge det samme heheh men skjekket opp litt og fant ut at det ble for mye arbeid hehe men gleder meg til og se når dette e ferdig hehe, har kanskje tatt på meg noe litt for mye nå Møter nok på litt mer motstand enn jeg tror, men håper det skal ordne seg. Første tingen som jeg er litt usikker på er hvordan det blir med bremsekraftforsterken. Må modifisere den som sitter på 540n litt. Så da trenger jeg pedal for automat? Noen som har liggende? Er vel ikke så mange e30 automat kanskje..
bmw340 Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Lurer på hvordan aksen blir med orginal diffen, har vel noe over 4 i utveksling den..? Mot 2,noe å 90 på 540n.. ? Den vil jeg tro tar kvelden bra fort, så hva bør jeg gå for da?
plumbo79 Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Kan vel bruke en hydraulisk bremsekraftforsterker fra en e32.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Imponert kan bli en artig sak det der
bmw340 Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Er det noen her som kan litt om fortolling å det der? Fikk brev i fra posten i dag, om att det var ankommet en ufortollet sending. Har 2 valg, enten gjør jeg det selv på et lokalt tollkontor, eller så får posten fullmakt til å gjøre det for meg. Tar det siste valget da det er langt til nærmeste kontor. Hvordan gjør jeg det med kvittering? Bare overførte penger via Paypal til avsender *dette gjelder da motorfestene
Simen! Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Dette blir bra gitt kan jeg spørre hvor du kommer fra?
JAL_535i Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 kult =) bare skriv under på fullmakten og send den tilbake til posten, så kommer nok pakken din i posten snart,
bmw340 Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 kult =)bare skriv under på fullmakten og send den tilbake til posten, så kommer nok pakken din i posten snart, Men kvitteringen da? Er det bra nok att jeg tar "print screen" av detaljer om overføringen på Paypal? Skal ringe dit i morgen å høre
bmw340 Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Dette blir bra gitt kan jeg spørre hvor du kommer fra? Er ifra nord i Gudbrandsdalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå