Memo811 Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Hallo Her er mitt første innlegg på bimmers.no Spørsmålet: Har en e30 318 med m40 b18 motor...denne har svær klokke istedet for turteller, men fikk med turteller når jeg kjøpte bilen. Er det enkelt og koble opp dette? Selgern visste ikke om turtelleren var til 6'ern eller 4'ern, er det en måte jeg kan se dette på eller må jeg bare prøve? takker for svar mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Kan ta delenr på telleren og slå den opp på REALOEM over her til høyre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Memo811 Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 mulih jeg ser dårlig i all ekstasen men hvor? under hva? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 "Online ETK" helt oppi høyre hjørne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Memo811 Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 ah der ja...takker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts