-Martin- Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Hoi! Mange her som skal være med på BMWCCN kvelden på Bavaria Autozentrum i morgen? -Noen forhåpninger til biler vi får prøve? Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Magnus Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Jeg kommer en tur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 fuck. dette hadde jeg glemt. er det fullt enda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenno Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Jepp tenkt meg inn. Håper bare kommer meg igjennom Oslo trafikken så rekker fram til kl 17. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quentez Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Skulle gjerne vært på dette, men det lot seg ikke gjøre for en som bor i Trondheim. Kan noen fortelle meg hvilke biler jeg gikk glipp av å prøvekjøre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan C Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Jeg skal dit. Og skal sitte på med Dr_S, så da skal jo jaggu meg han au . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Ja, jeg skal. Steffan er kartleser Håper de har noen snertne modeller til utlån, noe med M på hadde heller ikke vært dumt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scampi Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Jeg kommer nok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Jeg hadde tenkt, men det var fult Trudde ikke det var x antall plasser.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Det var 100 plasser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan C Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Her står det at det kommer ca 120 stk. Dette må jo bare bli morro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Blir en fin kø på prøvekjøringa tipper jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan C Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Blir en fin kø på prøvekjøringa tipper jeg Det kan det nok bli ja. Husker jeg var med på noe tilsvarende med BMWCCN på Ingierstrand i 1998. Husker BMW stilte med en E39 M5, som var helt ny da. Skal si ventelista var laaang på den ja . Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Martin- Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 Bra å høre! Håper på noen biler med bokstav foran tallet også! Blir artig å få slått av en prat med folk fra forumet her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas1 Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Hva skjer en slik Autozentrum-kveld? Er det lukket "salgsmøte" eller hva? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts