///FredriK.S Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Fant denne annonsen på finn.no http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Hvis du ser så skriver han bare i engelsk. Men hvis du ser på utstyr lista så har han krysset av ting som står på norsk og litt engelsk. Hvordan kan en mann fra tyskland klare å krysse riktig på de riktige tingene når de ikke kan norsk? Litt rart, eller er det bare meg?
Sir Hofstad Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Er noen som klarer å krysse av rett på tippekupongen også...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Overledning, som ikke tåler fuktighet= regnsensor...
Kjell Z3 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Hva er rart ? Kan jo ha spurt noen, er han ikke på bryne da? Dessuten kan han kanskje litt norsk, eller han bruker google oversettelse, må jo ikke være paranoid heller. Jeg kan ikke tysk men kan krysse av svært mange tyske ting på en utstyrsliste. Og nesten alle krysser feil der, de fleste med BMW krysser av både på ASC og diffbrems og det er jo feil på de aller fleste modeller.
Mr_///M Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Hva er rart ? Kan jo ha spurt noen, er han ikke på bryne da? Dessuten kan han kanskje litt norsk, eller han bruker google oversettelse, må jo ikke være paranoid heller. Jeg kan ikke tysk men kan krysse av svært mange tyske ting på en utstyrsliste. Og nesten alle krysser feil der, de fleste med BMW krysser av både på ASC og diffbrems og det er jo feil på de aller fleste modeller. word
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Selger vil kanskje nå flest mulig, også innvandrere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå