Jump to content

Senkesett til E60

B_K___
 Share

Recommended Posts

Jag lurer på å handle inn senkesett til min E60, har leita inne på www.gsbildeler.no å fant to sett som var fristende, men klarer liksom ikke å bestemme meg... trenger hjelp...

så hva har dere ville gått for, vil ha noen formeninger fra dere=)

Alternativ 1: Originalt M-sport chassi med fjærer, dempere, diverse tårnforinger og stabstagforinger. koster 6100kr

Alternativ 2: Justerbart senkesett (ukjent merke) 35-65mm fjære og dempere. koster 6500kr

Jeg har hørt at M-understellet er veldig stivt. I tillegg senker det kun 15mm, noe som etter min mening er altfor lite til E60/E61. H&R går for å være gode senkesesett. Jeg har Hartge på min E61 og det er jeg meget fornøyd med. Mange valg, spørs hva slags krav du har til settene og hvilken pris.. :)

tenker litt på at den skal være litt comfort samtidlig som den sitter litt bedre på veien... med original m-sport senkesett er den jo fremdeles "original" med tanke på at den skal selges en gang i tiden....

men justerbart frister litt pga at den kan senkes såpass mye...

jeg sitter litt å lurer fremdeles, litt vinglepetter kan man si=)

Jeg er meget fornøyd med kompromisset mellom komfort og stivhet i bilen min, tril tros for at den ruller med 20".. Hartge er jo en godkjent BMW tuner hvor man beholder garanti på alt av deler man bytter. Jeg føler derfor ikke at hverken Hartge eller Schntizer blir så uoriginalt. Jeg har ingen erfaringer med M-sports senkesettet, men har hørt at det er stivt og ukomfortabelt.. Caaatooo vet mer om det ettersom han hadde M-understellet.. :)