oddis Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg foretrekker heller å snurre på en bygdevei enn å gå rett frem i en lastebil. Jeg foretrekker å gå rett frem i en lastebil kontra sidelengs... Jeg har fått sleng under bremsing på bane noen ganger. Da har jeg gått rundt før jeg har fått summet meg. Understyring er kjedelig, men langt tryggere. Nå skjer ting "litt" fortere på asfaltbane sommerstid også da..
hagenisse Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Ja, men så er man jo mye mer på hugget også. Vannplaning på bakhjulene mens man durer bortover i sin egen verden syngende på bee gees sanger er direkte skummelt skal jeg si deg!
Ballder Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Ja, men så er man jo mye mer på hugget også. Vannplaning på bakhjulene mens man durer bortover i sin egen verden syngende på bee gees sanger er direkte skummelt skal jeg si deg! Du prater av erfaring og ikke av synsing i det minste. Enig med deg.
316 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Synsing? Alle vet at du kommer til å skli rett frem med dårlige dekk foran, trenger ikke akkurat å være senioringeniør for å finne ut av det. Det som er skummelt med vannplaning er jo at du ikke får styrt bilen. Styrer jo ikke med bakhjula akkurat.
Ballder Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Synsing? Alle vet at du kommer til å skli rett frem med dårlige dekk foran, trenger ikke akkurat å være senioringeniør for å finne ut av det. Det som er skummelt med vannplaning er jo at du ikke får styrt bilen. Styrer jo ikke med bakhjula akkurat. Hva tror du skjedde med den røde m3'n som var nevnt i den tragiske tråden her inne da??
316 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Akkurat det vil jeg faktisk ikke uttale meg om, synes det er veldig dårlig gjort å spekulere i årsaker som har ført til dødsulykker... Det synes jeg ærlig talt alle skal holde seg for gode for.
hagenisse Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Det som er skummelt med vannplaning er jo at du ikke får styrt bilen. Styrer jo ikke med bakhjula akkurat. Selv om du ikke har styring på bakhjulene så har de veldig mye å si for styringen likevel. Tror du meg ikke kan du sette toe out bak og kjøre litt gris i svinger.
316 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Det som er skummelt med vannplaning er jo at du ikke får styrt bilen. Styrer jo ikke med bakhjula akkurat. Selv om du ikke har styring på bakhjulene så har de veldig mye å si for styringen likevel. Tror du meg ikke kan du sette toe out bak og kjøre litt gris i svinger. Du har selvfølgelig rett i at bakhjulene har mye å si for styringen. Men det hjelper aldri så lite om du har verdens beste dekk bak og slicks foran om du får vannplaning foran.
Ballder Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Akkurat det vil jeg faktisk ikke uttale meg om, synes det er veldig dårlig gjort å spekulere i årsaker som har ført til dødsulykker... Det synes jeg ærlig talt alle skal holde seg for gode for. Tosk.. Du klarte glatt og vri det til slik at jeg ble ett rasshøl ja. Kvinnfolk!!
316 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Akkurat det vil jeg faktisk ikke uttale meg om, synes det er veldig dårlig gjort å spekulere i årsaker som har ført til dødsulykker... Det synes jeg ærlig talt alle skal holde seg for gode for. Tosk.. Du klarte glatt og vri det til slik at jeg ble ett rasshøl ja. Kvinnfolk!! Gjorde jeg det? Jeg sa min mening om saken. Hvor koselig hadde det vært for deg om noen i din nære familie hadde omkommet, og du hadde kommet over en tråd på nettet hvor de spekulerte i grunnen til ulykken? Ikke så veldig morsomt spør du meg. Litt respekt for andre folk må det gå ann å ha! Gidder ikke diskutere med folk som kaller meg tosk og kvinnfolk. God natt!
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Hva tror du skjedde med den røde m3'n som var nevnt i den tragiske tråden her inne da?? Er det noen som vet ulykkesårsak i det hele tatt da?
Ballder Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Akkurat det vil jeg faktisk ikke uttale meg om, synes det er veldig dårlig gjort å spekulere i årsaker som har ført til dødsulykker... Det synes jeg ærlig talt alle skal holde seg for gode for. Tosk.. Du klarte glatt og vri det til slik at jeg ble ett rasshøl ja. Kvinnfolk!! Gjorde jeg det? Jeg sa min mening om saken. Hvor koselig hadde det vært for deg om noen i din nære familie hadde omkommet, og du hadde kommet over en tråd på nettet hvor de spekulerte i grunnen til ulykken? Ikke så veldig morsomt spør du meg. Litt respekt for andre folk må det gå ann å ha! Gidder ikke diskutere med folk som kaller meg tosk og kvinnfolk. God natt! Det var basert på vitneutsagn i saken av bakenfor kjørende bilist. Så spekulasjon var det ikke. Diskuterer ikke med deg, jeg bare snakker til deg!!
Ballder Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Hva tror du skjedde med den røde m3'n som var nevnt i den tragiske tråden her inne da?? Er det noen som vet ulykkesårsak i det hele tatt da? Det var ikke hensikten og bringe frem det som et tema.
316 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Du nevnte ikke noe om vitneutsagn i ditt forrige innlegg. Der spurte du meg hva jeg trodde ulykkesårsaken var. Uansett, ingen grunn til å ta av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå