336mik Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 I går opplevde jeg at man absbolutt burde satse på best framhjul.Klarte på en eller annen merkelig måte å få snø-planing(ikke slaps). Gikk rett fra på en nesten rett vei det,dvs at grøftekanten fikk litt pes. Hadde bare bakenden kommet,så hadde jeg tatt den lett.
Pitstop Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Valgfritt..............kjem ann på om du vil ha styring eller fremdrift!!! Men ka ska du me fremdrift visst du ikkje har styring???????????
Ballder Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Men dersom naboen hadde hatt en god grunn for å gøre det, så kan det hende den sammen grunnen hadde hjulpet deg! Du bringer ingenting til diskusjonen med å si at alle andre er hjelpeløse uten å komme med egne erfaringer eller meninger. Så du har jo tydeligvis ikke særlig erfaring på området, du heller! Hadde du bare klart og lese hele tråden i det minste.. Er heller ikke en av dem som bytter deler etter hver jævla vinter.
hagenisse Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Hadde bare bakenden kommet,så hadde jeg tatt den lett. Dere hedmarks-folk har nok mer trening i rallykjøring enn resten av oss, men å fange slædder man ikke legger opp til selv er ikke så lett som enkelte tror..
Pitstop Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 For å gjør det såre enkelt.....kjøp to nye dekk te 1000 spenn og sett dem foran, så tar du dem 2 beste dekka du har fra før å sett dem bak Kan fort koste mer enn 1000 spenn å ryke i løpet av vinter`n.....billig forsikring
Pitstop Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Hadde bare bakenden kommet,så hadde jeg tatt den lett. Dere hedmarks-folk har nok mer trening i rallykjøring enn resten av oss, men å fange slædder man ikke legger opp til selv er ikke så lett som enkelte tror.. Visst du ikkje greie å ratte inn en uventa sleng, så børr en heller ikkje kjøre bmw i vinterhalvåret eller så må enn avpasse farta etter forholda Kjøre du bmw i løpet av vinterhalvåret ska det godt gjøres om du ikkje må rette opp en uventa sleng eller to
336mik Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Dere hedmarks-folk har nok mer trening i rallykjøring enn resten av oss, men å fange slædder man ikke legger opp til selv er ikke så lett som enkelte tror.. Man har ihvertfall en sjanse da,hvis fronten slipper,så sitter man der som en "sitting-duck" og får ikke gjort noen ting som helst. I en uventet sladd,så kan man ihvertfall bremse/svinge/clutche/gi på. Og hadde som sagt en del mil i går kveld med glafskjøring,hvor bakenden var på tur MANGE ganger,som gikk bra,og fronten på tur en gang,som gikk bra med hell i uhell.
crizi Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Hadde bare bakenden kommet,så hadde jeg tatt den lett. Dere hedmarks-folk har nok mer trening i rallykjøring enn resten av oss, men å fange slædder man ikke legger opp til selv er ikke så lett som enkelte tror.. å joda tok en med glans i 90-100 på innkjøringa til en motorvei i sommer så imøtekommende biler i sideruta fikk bra høy puls 5minutter etterpå men bare gøy... er vanesak
Ballder Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Hadde bare bakenden kommet,så hadde jeg tatt den lett. Dere hedmarks-folk har nok mer trening i rallykjøring enn resten av oss, men å fange slædder man ikke legger opp til selv er ikke så lett som enkelte tror.. å joda tok en med glans i 90-100 på innkjøringa til en motorvei i sommer så imøtekommende biler i sideruta fikk bra høy puls 5minutter etterpå men bare gøy... er vanesak Har kort styring du eller? 500 hk kanskje? Eller var det speilblankt is føre?? Har du snøring på kjøring, så skjønner du hva jeg mener nå..
Hyggmaister Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Såda, var da voldsomt med munnhuggeri her i det siste! Husk å ta pillene folkens
Ballder Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Såda, var da voldsomt med munnhuggeri her i det siste! Husk å ta pillene folkens Tror det er pillene som gjør meg slik.
Hyggmaister Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Haha! Du skal ta de med smilefjes ballder, ikke de sure
BMW324TDa Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Eg er tydeligvis ikkje helt god i hodet mitt når eg kjører med de beste dekkene foran uavhengig av fwd, rwd og hjelpemiddel i form av elektriske dubbedingser. Mine biler styrer og bremser fremme som regel og flere av de har trukket fremme. Dvs at de fleste funksjoner er fremme. Når eg i tilegg bor vest for Bergen hvor snø og slikt er mer unntaket en regelen er det "vanlig" føre eg forholder meg til i 95% av min kjøretid. Så da liker eg å styre og bremse med noen lunde presisjon. Biler har 60-70% brems fremme, så da bil eg ha 60-70% brems fremme og da de best egnede dekkene fremme...
harryy Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Er verre å ikke klare å svinge eller å stoppe i tide enn å ikke komme seg fram mener nå jeg da. Å ikke komme seg opp en bakke med flere biler bak er stort sett bare litt flaut, men å kjøre ned en fotgjenger er vel hakket verre etter min mening.
hagenisse Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Leser dere i det hele tatt tråden eller bare legger dere inn innlegg etter overskriften?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå