Jump to content

Pris på vaderstoler

Bimmerlars
 Share

Recommended Posts

Solgte nettopp et komplett interiør for 12000 kr.. dette var sorte vader skinnstoler med elektrisk styring på setene og slikt.. kunne sikkert fått 15000 men tok en kjapp og grei handel med en jeg traff på rudskogen i sommer som ville ha et slikt interiør..

Forresten er vel det blitt med disse interiørene som det er med m3 3.0 motoren nå.. "umuli" å oppdrive.. Markedet har tørket helt ut for motorer iallefall og de som selges går dyrt.. :(

Men lykke til i letingen.. Kan anbefale blocket.se og autopower.se for og lete der.. men regn fort med 12000 iallefall!

KEnt

Et sted mellom 5 og 10 lapper anser jeg som en grei pris. Om det er skinn eller alcantara, manuell eller elektrisk er smak og behag og ingen prisforskjell i mine øyne. De finnes med varme ja. Jeg har hatt skinnstoler med varme hvertfall. Problemet er som nevnt å finne de.

Er det gjennomføring for belter under "nakkestøtta" på di? Ser ut som det er hull der.

De fungerer akkurat som orginalstolene, bortsett fra at du har de greiene som går ned på siden. Mao, 4-punkt blir omtrent likt som i en orginal sportstol.

Blir det ikke lite styring på selene på en vanlig sportsstol? Er jo ikke noe hull å føre de gjennom. Vil de ikke glippe ut på siden? Sæler er på vei så blir snart å prøve det

opt synes du virkeli 5-10 er greit for komplett vader? 5-10 er bare fremstolene.. ;) koed tar 16 og oppover.. Men dersom du noen gang selger vader til den prisen si ifra for da kommer jeg og henter for og selge videre.. :lol:

Ang. 4 punkt på vanlige sportstoler.. da må du ta inn reimene mellom nakkestøtte stagene.. samme egentli på m3 seter.. kan se om jeg finner bilder av mine med 4 punkt.. ville gått for noen billige sparco stoler eller noe jeg.. ;)

Blir det ikke lite styring på selene på en vanlig sportsstol? Er jo ikke noe hull å føre de gjennom. Vil de ikke glippe ut på siden? Sæler er på vei så blir snart å prøve det

Det kommer litt ann på festeløsningen bak tipper jeg. Bruker du slike som går sammen bak setet går det veldig fint iallefall. Uansett skal 4-punkt strammes HARDT og da skal det jo ikke flytte seg noe særlig..

opt synes du virkeli 5-10 er greit for komplett vader? 5-10 er bare fremstolene.. ;) koed tar 16 og oppover.. Men dersom du noen gang selger vader til den prisen si ifra for da kommer jeg og henter for og selge videre.. :lol:

Er selvsagt bare 2 stoler jeg snakker om, det er jo det trådstarter spør etter. Begge komplette vaderinteriørene jeg har solgt har gått for 15.

Regner med at de vil stige i pris fremover.