wabby Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Forresten så er det heller ikke fortolling og moms på varer under 200,- Jeg betalte 331,- Hvor halvparten var frakt, som ikke regnes med i verdien når det kommer til fortolling I det verdien passerer 200 så momser man for frakten og... Du er jaggu ikke helt på nett. Og så finnes det folk som ikke liker å handle på ebay, eller har PayPal. Og igjen, dine fiktive priser stemmer overhodet ikke med de jeg kjøpte. Det skal også sies at de så bedre ut når de ble montert på selen. Skal hive opp et bilde av det ila helga tenker jeg.
snowhoe86 Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 hva i alle?!;S er vell helt frivillig å kjøpe og selge ting,og må jo ærlig inrømme at jeg som IKKE bruker ebay og ikke er spesielt gla i å bruke unødvendige penger på noe som allerede koster mye setter pris på å faktisk få vite hva ting koster!og å betale nesten samme sum for noe som andre har betalt samme sum for bare den dobbelte mengen utgår med høye kneløft...så for min del ville jeg nok faktisk satt pris på dette og gitt f** i å kjøpe de her,og heller kjøpe av noen andre.og alle vet at viss man skal selge noe vil priser bli sammenlignet med andre ting/steder pga unødvenige prisforskjeller. så da sier jeg takk hansenfanta,også kjøper jeg sånne et annet sted jeg:D og til du som selger,du klarer nok å få lurt noen vettu..hehe
wabby Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 hva i alle?!;S er vell helt frivillig å kjøpe og selge ting,og må jo ærlig inrømme at jeg som IKKE bruker ebay og ikke er spesielt gla i å bruke unødvendige penger på noe som allerede koster mye setter pris på å faktisk få vite hva ting koster!og å betale nesten samme sum for noe som andre har betalt samme sum for bare den dobbelte mengen utgår med høye kneløft...så for min del ville jeg nok faktisk satt pris på dette og gitt f** i å kjøpe de her,og heller kjøpe av noen andre.og alle vet at viss man skal selge noe vil priser bli sammenlignet med andre ting/steder pga unødvenige prisforskjeller. så da sier jeg takk hansenfanta,også kjøper jeg sånne et annet sted jeg:D og til du som selger,du klarer nok å få lurt noen vettu..hehe Det er jo nettopp idioter som deg og hansa som ødelegger tråder. For det første, er dere ikke fornøyd med prisen, så bare la vær å skrive noe. For det andre så er Hansefanta sin påståtte pris helt fiktiv og ikke tatt høyde for noe mtp på transport, toll osv. Men om du synes slike ting er artig så skal jeg gjerne sitte å vente til du ønsker å selge noe og proppe tråden med drit! Slike som deg får meg til å ønske inn invisonboard slik at vi kan gi advarsler til folk som ikke klarer å te seg på kjøp og salgstråder. Du må også huske at ting skal ha en embalasje før det sendes også. Det koster også penger. For litt siden så solgte jeg en forsterker som skulle sendes til kirkenes. Og vi ble enige om en pris inkl frakt. Og da brukte jeg 500,- på embalasje for å sikre at den kom godt frem. Rull med bobleplast, papp, teip. Forsterkeren var stor så her måtte jeg lage pappeska selv. Dette er et eksempel som var satt på spissen iforhold til denne salgstråden, men regner med (eller kanskje ikke siden vi snakker om deg) at du faktisk skjønner hva jeg skal frem til. Så igjen... Ser du ser en tråd med noe du har lyst på (eller ikke), men du er uenig med måten selger selger ting på... Da gjør du to ting... 1. Ignorerer det 2. Ta kontakt evt på PM med selger.
emil_j Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Hva er problemet til folket her da? Her selger Wabby et produkt og folk ødelegger for han , og ja er mange som tjener på å handle på ebay! Men de som kjøper av wabby slipper ALL risiko for å bli tatt penger av og alt stress med pay pal og slikt og kan bare vente på at Wabby sender i posten =) Godt det er noen som tar inginativ for å gjøre det litt lettere for andre å kjøpe ting!
wabby Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Siden vedlagt bilde var i utgangspunktet dårlig og putene ser noe rare ut så har jeg tatt bilde av mine i bilen.
///Mysild Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 idiotisk av folk å ødelegge... hvis noen vil selge noe for dobbeltpris, og kjøper ikke gidder å søke rundt, så er det hans problem (ikke at det er tilfelle her!!) jeg kjøpte i skinn og de kosta 750!!!! kroner paret! så 250 for disse er jo ganske rimelig... vet at skin er dyrere med bare frakta på mine var 300!! så fåkk åff og brenn dere som snakker piss... skulle vært enn viss IQ sperre på dette forumet!!
Rabies Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 En vare er verdt det en kjøper betaler, enkelt og greit. Hadde jeg hatt penger nå så hadde jeg tatt 2 par. OT: Setene dine ser uforskammet komfortable ut wabby
StianA Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 herregud hva er poenget med og ødelegge salgstråder? vil uansett tru det er tryggere å handle av wabby enn på ebay, kan også hende at varen ikke kommer da man handler på ebay. får håpe ingen flere ødelegger tråden din mere wabby, lykke til videre med salget
snowhoe86 Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 hva i alle?!;S er vell helt frivillig å kjøpe og selge ting,og må jo ærlig inrømme at jeg som IKKE bruker ebay og ikke er spesielt gla i å bruke unødvendige penger på noe som allerede koster mye setter pris på å faktisk få vite hva ting koster!og å betale nesten samme sum for noe som andre har betalt samme sum for bare den dobbelte mengen utgår med høye kneløft...så for min del ville jeg nok faktisk satt pris på dette og gitt f** i å kjøpe de her,og heller kjøpe av noen andre.og alle vet at viss man skal selge noe vil priser bli sammenlignet med andre ting/steder pga unødvenige prisforskjeller. så da sier jeg takk hansenfanta,også kjøper jeg sånne et annet sted jeg:D og til du som selger,du klarer nok å få lurt noen vettu..hehe Det er jo nettopp idioter som deg og hansa som ødelegger tråder. For det første, er dere ikke fornøyd med prisen, så bare la vær å skrive noe. For det andre så er Hansefanta sin påståtte pris helt fiktiv og ikke tatt høyde for noe mtp på transport, toll osv. Men om du synes slike ting er artig så skal jeg gjerne sitte å vente til du ønsker å selge noe og proppe tråden med drit! Slike som deg får meg til å ønske inn invisonboard slik at vi kan gi advarsler til folk som ikke klarer å te seg på kjøp og salgstråder. Du må også huske at ting skal ha en embalasje før det sendes også. Det koster også penger. For litt siden så solgte jeg en forsterker som skulle sendes til kirkenes. Og vi ble enige om en pris inkl frakt. Og da brukte jeg 500,- på embalasje for å sikre at den kom godt frem. Rull med bobleplast, papp, teip. Forsterkeren var stor så her måtte jeg lage pappeska selv. Dette er et eksempel som var satt på spissen iforhold til denne salgstråden, men regner med (eller kanskje ikke siden vi snakker om deg) at du faktisk skjønner hva jeg skal frem til. Så igjen... Ser du ser en tråd med noe du har lyst på (eller ikke), men du er uenig med måten selger selger ting på... Da gjør du to ting... 1. Ignorerer det 2. Ta kontakt evt på PM med selger. pm sendt
D.C.V Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 La meg minne om:Les dette før du skriver innlegg i salgstråder!
snowhoe86 Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 pm sendt hmmmm... spennende! ja var igrunn egentli ikke det:) noen er litt mere odentlige og ordner opp seg imellom istede for å ta det her,og da han ville det så gjorde vi det:) og så var det iallefall 2 stk som har skværet opp seg imellom:) bare fryd og gammen...så så spennende var det nok ikke;)
SondreLM Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 pm sendt hmmmm... spennende! ja var igrunn egentli ikke det:) noen er litt mere odentlige og ordner opp seg imellom istede for å ta det her,og da han ville det så gjorde vi det:) og så var det iallefall 2 stk som har skværet opp seg imellom:) bare fryd og gammen...så så spennende var det nok ikke;) Topp
børge Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 uansett... vis du har non igjen så kjøpe æ de gjerne...
wabby Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 pm sendt hmmmm... spennende! PM Svart Og til Børge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå