EirikL Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Klager du på dekkene, din slask Nei, helt enig når det gjelder sporing på Falken. De var til tider helt vill på cab'en. Ville nok satset på Dunlop, Goodyear eller BF Goodrich. Er litt spent på de siste. Har lyst å prøve dem neste sommer, men har ikke hørt om noen med erfaringer med merket...
EBørøsund Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Artig å lese så delte meniger om et å samme dekk.. Har kjørt Nangakang NS2 i år nå, å veldig fornøyd. 235/35-19 å 265/30-19 på e39, har også en kompis som har kjørt 235/35-19 rundom på e46 nå å veldig fornøyd. Sto Nangkang på "nybilen" å de funka bra der å. Det er et billig dekk, som gir mye for pengene. Og når det kommer til sporing, er det kanonbra, merket ALRDI noe til sporing... Kjør Nangkang NS2, men styr unna NS1
opt Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Gå for BF Goodrich G-Force. De er knallbra. Har de på m3`n nå, drar ut første giret på våt asfalt uten slipp. De sporer heller ikke. Slitemessig ser det også bra ut. Det billigste jeg har sett disse er ca 6 lapper. Jeg har også prøvd Nankang NS2, i sammenligning er de dritt, halve levetia også.
Mr.Silver Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 personlig vil jeg anbefalle Vredestein ultrac sessanta. har det på Stasjonsvognen å de fungerer kjempe bra på tørt,vått, ingen sporing . Litt støy er det, men ikke mye med tanke på at det er 245/30-20 fram og 285/25-20 bak.
ESveen Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2008 Klager du på dekkene, din slask Nei, helt enig når det gjelder sporing på Falken. De var til tider helt vill på cab'en. Ville nok satset på Dunlop, Goodyear eller BF Goodrich. Er litt spent på de siste. Har lyst å prøve dem neste sommer, men har ikke hørt om noen med erfaringer med merket... Beklager sjef, men de som står på er lek med livet når du f.eks skifter felt på motorvei. Har kommet farlig nære autovern par ganger. Aner du hvor gammel dekkene er? Utgjør endel hvor gammel gummien er.
EirikL Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Har ikke sjekket, men de er nok ikke purunge lenger. Du er tross alt den tredje, som jeg vet om, som kjører på dekkene
cmn Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Kjører med Falken FK452 bak på Honda'n, og de er helt kriminelle når det gjelder sporing! Har kjørt et par år med Goodyear Eagle F1 GSD-3, og de sporer ikke en brøkdel av Falken-dekka! Falken-dekka har derimot ganske mye bedre grep på både tørt og vått føre. Ble faktisk overraska over hvor bra de sitter. Ble litt mye ot om Falken kanskje, men vil si at Goodyear Eagle F1 absolutt er et bra dekk dersom det blir et av alternativene du får.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Klager du på dekkene, din slask Nei, helt enig når det gjelder sporing på Falken. De var til tider helt vill på cab'en. Ville nok satset på Dunlop, Goodyear eller BF Goodrich. Er litt spent på de siste. Har lyst å prøve dem neste sommer, men har ikke hørt om noen med erfaringer med merket... Beklager sjef, men de som står på er lek med livet når du f.eks skifter felt på motorvei. Har kommet farlig nære autovern par ganger. Aner du hvor gammel dekkene er? Utgjør endel hvor gammel gummien er. Det viser at det iallefall ikke var 4-hjulskontrollen min som gjorde det slik... Bare å bytte innimellom gutter, blir så bra at...
pbk Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Sava Intensa sporer ihvertfall mer enn nok (225/45/17 på E46). Styr unna disse hvis du irriterer deg over om bilen vil en annen vei enn deg.
glennarl Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Nankang NS2 er bare noe dritt, har de på 2 biler, kjøpte de nye i år og skal ha nye til neste år for det er ikke brukens. er det våt så er det farlig å kjøre med de...
Der Barockengel Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Aner du hvor gammel dekkene er? Vil ikke dot-koden sladre nokså villig om det?
ESveen Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Aner du hvor gammel dekkene er? Vil ikke dot-koden sladre nokså villig om det? Ja, men samboeren min brukte bilen, så fikk ikke sett etter i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå