sveinern2 Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Hei! En kompis klarte å lage en bulk i bilen min en dag da han skulle løfte en sub kasse... Dette er rett bakom døra, altså på selve karosseriet. Er ikke så stor er som en vanlig parkeringsbulk. Har også et par stykker på døra. Noen som vet om det går an å rette ut dette til en akseptabel pris? evt, hvor? Helst på vestlandet=)
Stonescream Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 biltema eller bilextra har en liten utdrager ment for dette. Du setter en trefot sak med sugekopper på bilen, i midten kjøres det ned en liten plugg og så er det spesiallim i midten som du fester denne pluggen nede i bulken, så kan du skru bulken ut. Koster vel en 500 spenn og en kompis hadde testa og den fungerte vistnok.
SpiXi Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 det funker dårlig det sette der kompis av meg prøvde det og han fikk ikke gjort en dritt enten så røyk limet ellerså gikk bulken inn igjen
Andreas1 Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Sjekk med et "dyrere" bil-verksted hvem de bruker til å rette ut småbulker. Jeg har de siste årene benyttet en fantastisk dyktig omreisende kar via et ikke-BMW-merkeverksted her i byen til å rette mine parkeringsbulker. Han benytter alle mulige rare instrumenter og verktøy som ligner alt fra sjørøver-kroker til slike stenger man sveiver markiser med og slegger. Han benytter også den metoden beskrevet høyere opp her med lim, utdrager og greier. Han bruker ved hjelp av de stengene sine 5-20 minutter på en tradisjonell parkeringsbulk i døren \:D/ Så mitt forslag er altså: Stikk innom noen litt mer eksklusive verksteder (får gjerne bedre service hvis du møter opp istedet for å ringe) som BMWs eget verksted, Mercedes, Jaguar, Lexus etc og spør en eller annen av mekanikerne om de kan tipse om en kar som retter småbulker. Vet forøvrig ikke hva dette vanligvis koster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå