tangorev Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 Hyggelig å høre;) virker som du har ei bra dame, hehe
kristianbmw Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Er det 4-dørs eller? ser sånn ut på bilde.
tangorev Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Da er vi i gang igjen:) Motor er ute, og ny blir hentet i helga kommer bilder når alt er i orden:) Da skrukompisen min AndersM3 gikk for M-power til fordel for m50turbo donerte han intercoolen til meg:) Bilen til Anders. 320 får s50b32, m3 understell og d2 coilovers++ Og sjefsmekanikern er på plass
tangorev Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Har vært litt dårlig på update her i det siste, men det har da skjedd litt:) Onsdag blei nøkkelen vridd om og det kom først bare gnist og luft. Men etter litt tenkning, inn med bensinpumperele og en god latter kom det fuel også Virker som det meste er i orden. Overaskende nok henger alt med i MS også Er bare litt kosejobb+ litt div deler igjen så er det good to go Nye stoler og belter:)
Stene89 Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Ser lovende ut dette tango. er det bilen vi titta på når vi var å hente delebil? forresten, du har pm.
tangorev Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Hallo! ja blir spennende. Stemmer det, den svarte som sto inn til venstre:)
ehrnst Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 gratulerer med oppstart! den startet på "første" altså? hvilken radiator er det der forresten?
tangorev Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Takk Ehrnst:) Jess, tok vel et par sekunder før bensina kom men da gikk det med en gang. Radiatoren er en nissan 200sx. passer rett mellom rammevangene og koster ca en 1000 lapp på ebay med 2x slim vifter:)
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Hei, dette kjem seg ser eg. Kor mykje havna ms'et totalt sett i pris ? Er den nye motoren smidd av noke slag eller? Ser gamle bilen til TICCO er havnet i norge den hadde jo nesten 500 hk med orginal innmat..
tangorev Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 Hei Jørgen! MS kom vel på ca 3150,- med m50-TPS og frakt. Betalte $450. + en vakum slange fra biltema til 39,99 Eneste jeg trengte i tilegg var lufttemp sensor. Opererte ut den som sitter orginalt i LMM'n og satt den i et trykkrør før innsuget. Ser ut til å funke bra:) Ang motoren så skulle det være JE stempler, smidde råder og nitrert tds veiv.. kom så hjem og fikk av bunnpanna og det som sitter der har ikke vært ute av motoren siden delene blei satt inn i 85 Med lite tid og penger blei det til at jeg satt den i og håper på det beste. Skal kjøre snill tenning og i litt ekstra fuel for å forebygge litt ras-fare. Har den første motoren jeg satt sammen med tykkere El-ring/12.9 bolter stående, så om det raser putter jeg i den. Holder de to en sesong er jeg fornøyd
tangorev Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Takk takk:) Det ser vel egentlig ikke ut men, hehe. Har ikke lagt så mye vekt på finnishen i første omgang
OverKill Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Et lite spm; hvor får man kjøpt 12.9 bolter og hva koster dem til m20 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå