EirikL Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Har begynt å mistenke at demperne mine er litt slitne. Lurer på hvilket merke jeg skal gå for hvis jeg må ha nye? Koni og Bilstein er jo selvsagt, men siden bilen ikke er senket (325 ix), lurer jeg på om det finnes andre gode alternativer som ikke koster så sinnsykt mye pæng? Er ute etter komfort uten å ha følelsen av å kjøre på divanfjærer...
E46Johnny Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Blir nokk Sachs Advantage eller hvis tiljengelig Sachs Performance Sport på min turing når jeg skall bytte.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Brukte GABRIEL på mine E30, både senket og ikke...
S.Nilsen Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Blir vell bilstein hær en kompis har det og er stor fornøyd!
E46Johnny Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Har begynt å mistenke at demperne mine er litt slitne. Lurer på hvilket merke jeg skal gå for hvis jeg må ha nye? Koni og Bilstein er jo selvsagt, men siden bilen ikke er senket (325 ix), lurer jeg på om det finnes andre gode alternativer som ikke koster så sinnsykt mye pæng? Er ute etter komfort uten å ha følelsen av å kjøre på divanfjærer... Hvis du ønsker litt komfort er sachs og konis to rørs gassdemper det rette valget. Et rørsdempere eks bilstein har et høyere internt gasstrykk og er derfor noe stivere. Alle de tre nevnte merker er dempere av høy kvalitet så det blir ditt valg, Blir som sagt sachs eller kansje koni to rørs sport gass demper på meg. Har hatt Gabriell justerbar sport demper på en Opel eg hadde før, greie demper men hadde ikke så lang levetid på sport innstilling ca 40-50000km På Opelen passa Bilstein godt pga myke orginal fjærer, som blei stramma opp av det noe høyere gasstrykket som finnes i deres enrørs konstruksjon.
E28 TURBO Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Synes ikke bilstein var så stiv. Men mulig fjærene mine er bløte. Bilen ble bra å kjøre, men setter seg vel mye ved pådrag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå