LarsFromasj Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Hei! Selger skinninteriøret fra min E30 M3. Førerstolen har et slitasjehull på det vanlige stedet (Venstre sidestøtte). Passasjersetet har ingen slitasjehull og er helt og pent, men vaieren til vippefunksjonen har røket på ene siden. (Dette kan fåes nytt, billig og enkelt!) Baksetet har heller ingen slitasjehull, men har revnet ørlite grann i ene sømmen helt nederst mot gulvteppet (Ubetydelig). Bilder av baksetet kommer fortløpende. Selges komplett for + bak; Kr. 4500,- Er også mottakelig for bud, men ingen skambud. En puss på disse med skinnpleie og du har et sett med knall stoler! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endre87 Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Tror ikke du får solgt disse for denne prisen gitt, blir mage tusen å fixe de stolene der helt opp. men men lykke til Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedro Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Hei Lars. Ser ikke pent ut dette En kjapp titt på bildet sier meg 4/45oo for å få dette pent hos Skinnmakeren i Drammen. Jeg har selv STRØKENT skinn ute til salgs fra M5 uten napp, men noen ungdommer er kanskje interessert i å gi noe for det. Solgte mitt som var nogenlunde like dørlig for 800. Realitycheck Mitt bud er 1500 hentet i Asker Pedro Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsFromasj Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Det er så godt som solgt allerede, men takk til dere bedrevitere som vet alt når det gjelder priser osv... finn dere et annet sted neste gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
opt Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Det er så godt som solgt allerede, men takk til dere bedrevitere som vet alt når det gjelder priser osv... finn dere et annet sted neste gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
heltn Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Sinna for at folk sier hva du burde selge uten og "svindle"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimeide Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 jeg ser ikke noe som helst feil med prisen på rundt 4500 kroner... skjønner ikke budet på 1500... det er bare super latterlig . . . . skjønner faen ikke at folk gidder å legge inn et sånt bud engang. . . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsFromasj Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Svindle? Nå kan jeg først og fremst ta et bilde av stolene uten blitz, for alle med hue på rett plass vet selvfølgelig at å ta bilde av skinninteriør med blitz får de til å se styggere ut enn i virkeligheten. Disse har ingen synlig slitasje med det blotte øye, utenom hullet og den revnede lille sømmen på baksetet. 4 - 4500,- for å få fikset dette hos skinnmakeren hadde jeg gjort glatt om jeg skulle hatt interiøret i M3'en igjen. Dvs. at du har et STRØKENT skinninteriør til E30 M3 for 9000,- Vis meg et strøkent interiør til den prisen i Norge? Jeg har kikka lenge etter nytt interiør til bilen før jeg bestemte meg for å bygge banebil av den - og ser jo fort at prisen på strøkne interiør til denne bilen ligger fra 10 - 12.000,- Men allikevel er det flere interesserte, og om jeg får solgt det for den prisen eller ikke spiller vel ingen rolle. Da henger jeg det heller på veggen til pynt, istedenfor å selge det for 1500,- - kanskje jeg en dag kjøper meg vanlig E30. Så prøv å undersøk litt ang. priser før dere kommer med oppkast i andres tråder. Takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
heltn Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 http://www.car-parts-mueller.de/artikel ... 0/e30.html Simsallabimm her er det til 8000. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsFromasj Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Eneste M3 interiøret jeg fant der kostet 2999 Euro, dvs. 26.608,- NOK. Evt. M3 seteryggen til 1555 Euro, altså 13.796,- NOK Men godt forsøk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Vil vel tro at selger kanskje vil ha igjen så mye som mulig for stolene. Det vil vel alle som selger noe? ..og det er egentlig ingenting som heter "feil pris" heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
heltn Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Heiheihei! Ikkje meninga og være frekk eller noe, det var ikkje meninga Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedro Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Har IKKE KASTET OPP PÅ DEG. Bildene var ikke gode og det mangler fortsatt bilde av noe du selv beskriver som et baksete med en revne. Istedet for å si at jeg kaster opp på deg når jeg legger inn et bud på nett uten >bilder av baksetet>, kan du være så voksen at du da skriver at budet er for lavt eller la være å si noe negativt i det hele tatt. Jeg er mye her på bimmers uavhengig av hva du syns er latterlig eller ikke. Kjøp å salg handler om dialog og da er det greit å holde saklig tone. Jeg får tak i interiør billigere enn deg muligvis, gjennom kontakter her som har vart endel år og som jeg tror jeg har pleid godt. Kanskje var det et snaut bud. Kanskje også et bilde av baksetet hjelper. Siste gang jeg kjøpte et komplett sett med dørtrekk og seter betalte jeg 8000. Gir gjerne god pris for god vare jeg. Håper dette var oppklarende angående mitt bud. Har selv ting ute som du kan se og bedømme ang. pris. Husk det er altid noen som er villig til å betale mer enn andre sånn er det fortsatt uten at noen skal tas av den grunn. Skammbud ligger jo i ordet, men mitt bud var i utgangspunktet ikke ment som om at du selger noe som er veldig dårlig, bare at jeg ikke er VELDIG lysten på det. Håper jeg kan svare deg en annen gang også uten å bli hugd hodet av. Ha en fin kveld. Pedro Link to comment Share on other sites More sharing options...
leif harald Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Veldig intrisert i de stolene og benken. kan du skaffe bilde av benken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
patricko Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Svindle?Nå kan jeg først og fremst ta et bilde av stolene uten blitz, for alle med hue på rett plass vet selvfølgelig at å ta bilde av skinninteriør med blitz får de til å se styggere ut enn i virkeligheten. Disse har ingen synlig slitasje med det blotte øye, utenom hullet og den revnede lille sømmen på baksetet. 4 - 4500,- for å få fikset dette hos skinnmakeren hadde jeg gjort glatt om jeg skulle hatt interiøret i M3'en igjen. Dvs. at du har et STRØKENT skinninteriør til E30 M3 for 9000,- Vis meg et strøkent interiør til den prisen i Norge? Jeg har kikka lenge etter nytt interiør til bilen før jeg bestemte meg for å bygge banebil av den - og ser jo fort at prisen på strøkne interiør til denne bilen ligger fra 10 - 12.000,- Men allikevel er det flere interesserte, og om jeg får solgt det for den prisen eller ikke spiller vel ingen rolle. Da henger jeg det heller på veggen til pynt, istedenfor å selge det for 1500,- - kanskje jeg en dag kjøper meg vanlig E30. Så prøv å undersøk litt ang. priser før dere kommer med oppkast i andres tråder. Takk! 4-4500 å trekke opp igjen et interiør?? tror du på julenissen også du kanskje. du hvertfall regne med 15000 i skinn å arbeid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts