Pelton Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Solgte just en 94 325tdsa med 220 på telleren, for 30 000,-Den var ok teknisk men trengte ny lakk. Var veldig mange som ringte og sendte mail, men det var stort sett inbytte folk var interesert i. Den ble solgt etter 2 uker. brukte både finn og autodb. Mulig du får 58 000 for din bil, men det tar sikkert tid. Hvis du må bli kvitt den raskt har du vel ikke annet valg enn å sette prisen ned. Din er jo også ganske sparommelig utstyrt, men vet ikke om det har noe særlig å si i denne prisklassen. lykke til uansett Er desverre klar over det. Må ha stasjonsvogn før jul så må vel vurdere dette etterhvert.
eriklepe Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Uansett om Dieslen banker en 320, så er det fortsatt en diesel! Ungdommene som er på jakt etter den type bil vil gjerne også ha BMW 6er lyden. ikke diesel under panseret.. Diesel er den negative siden på den bilen. Senke prisen nesten 10000kr til. Jeg ville ALDRI betalt 58k for den, men hadde det plutselig en dag stått 320/325 bensin motor i den så aktuelt med en gan dette er en 6er. Under pådrag kan lyden minne om en amerikansk v8 maskin. Med 320en følte jeg det burde være a little less conversation a little more action. 320 er ingen racerbil, ikke 325tds heller men den går betydelig bedre.
eriklepe Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Solgte just en 94 325tdsa med 220 på telleren, for 30 000,-Den var ok teknisk men trengte ny lakk. Var veldig mange som ringte og sendte mail, men det var stort sett inbytte folk var interesert i. Den ble solgt etter 2 uker. brukte både finn og autodb. Mulig du får 58 000 for din bil, men det tar sikkert tid. Hvis du må bli kvitt den raskt har du vel ikke annet valg enn å sette prisen ned. Din er jo også ganske sparommelig utstyrt, men vet ikke om det har noe særlig å si i denne prisklassen. lykke til uansett Er desverre klar over det. Må ha stasjonsvogn før jul så må vel vurdere dette etterhvert. hehe barnevogn på vei eller? Skal bytte ut min varebil(530) til fordel for en 5 seter stasjonsvogn selv, så er litt i samme situasjon. Klarer ikke bestemme meg for e46 facelift eller 1serien-de ligger i samme prisklasse. Har ikke lagt femmeren ut for salg enda men håper og tror den er lettsolgt. Men alt bunner ut i pris og etterspørsel!
Pelton Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Uansett om Dieslen banker en 320, så er det fortsatt en diesel! Ungdommene som er på jakt etter den type bil vil gjerne også ha BMW 6er lyden. ikke diesel under panseret.. Diesel er den negative siden på den bilen. Senke prisen nesten 10000kr til. Jeg ville ALDRI betalt 58k for den, men hadde det plutselig en dag stått 320/325 bensin motor i den så aktuelt med en gan dette er en 6er. Under pådrag kan lyden minne om en amerikansk v8 maskin. Med 320en følte jeg det burde være a little less conversation a little more action. 320 er ingen racerbil, ikke 325tds heller men den går betydelig bedre. Takk
Pelton Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Solgte just en 94 325tdsa med 220 på telleren, for 30 000,-Den var ok teknisk men trengte ny lakk. Var veldig mange som ringte og sendte mail, men det var stort sett inbytte folk var interesert i. Den ble solgt etter 2 uker. brukte både finn og autodb. Mulig du får 58 000 for din bil, men det tar sikkert tid. Hvis du må bli kvitt den raskt har du vel ikke annet valg enn å sette prisen ned. Din er jo også ganske sparommelig utstyrt, men vet ikke om det har noe særlig å si i denne prisklassen. lykke til uansett Er desverre klar over det. Må ha stasjonsvogn før jul så må vel vurdere dette etterhvert. hehe barnevogn på vei eller? Skal bytte ut min varebil(530) til fordel for en 5 seter stasjonsvogn selv, så er litt i samme situasjon. Klarer ikke bestemme meg for e46 facelift eller 1serien-de ligger i samme prisklasse. Har ikke lagt femmeren ut for salg enda men håper og tror den er lettsolgt. Men alt bunner ut i pris og etterspørsel! Jepp Har for min del sett på alt fra e30 touring til e46facelift. Tror nok det blir e46 ja. Har sett på en 325tds vogn også, men har lyst på noe nyere. Er på samme tid litt skeptisk til plassen i 3-serien... så e39 kan også være aktuelt. vi får se. Tenkte jeg skulle få solgt først, er ikke avhengig av det, men det er jo en fordel. Å kjøpe tar jo 1 minutt, så orker ikke å stresse
Gjest Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Er jo et herlig brøl fra 325tds! Tror jeg lett kunne valgt en slik bil:)
Skage Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Jeg syns det er så utrolig mange useriøse kjøpere om dagen jeg,om man legger sammen all den tid og penger man bruker på å sende ut mail om info,og spesielle ting de spør om jeg kan ta bilde av,tiden det tar å dra ut til bilene om de ikke står i nærheten,sjekke frakt kostander på bil hit og dit,tiden man bruker når noen skal komme å titte osv,så er det jo faen meg bare tull fra 90% Irriterer meg altså, siste dagene har jeg begynt å sjekke skattelistene til de som sier de skal ha,det gir jo en pekepinn på om de faktisk har råd til bil,eller om det er bare snakk!! Og er det flere enn meg som får spm om innbytte i alt mulig skrot??
eriklepe Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 nei, folk vil bytte alt mulig rart, eneste jeg ikke har fått tilbud om må være ibytte av konen. Men ja mange useriøse kjøpere!
H_c Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Gammel og sliten bil, kjørt av ungdom.. TJA!!!! varsellampene lyser hos meg iallefall. Prisen er nok noe høy ja, men det største problemet her er nok bilen.. Sett den til 40.000 og ikke legg ut bilder av fjortiskjæresten din sittende i bilen så går det nok litt bedre..
Pelton Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Gammel og sliten bil, kjørt av ungdom.. TJA!!!! varsellampene lyser hos meg iallefall. Prisen er nok noe høy ja, men det største problemet her er nok bilen.. Sett den til 40.000 og ikke legg ut bilder av fjortiskjæresten din sittende i bilen så går det nok litt bedre.. Takk for at du deler meningen din med meg Fjortiskjæresten min? Saklig. Kan ikke skjønne hva det har med bilen å gjøre? Foresten er det den gravide forloveden min på 23år som tilfeldigvis satt der. Som sagt uten at jeg kan fatte hva det har med tilstanden/prisen på bilen å gjøre.
Pelton Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Gammel og sliten bil, kjørt av ungdom.. TJA!!!! varsellampene lyser hos meg iallefall. Prisen er nok noe høy ja, men det største problemet her er nok bilen.. Sett den til 40.000 og ikke legg ut bilder av fjortiskjæresten din sittende i bilen så går det nok litt bedre.. Bilen er problemet? Er det tilstanden du tenker på da? (ut ifra hva du har sett på et bilde?) Og prisen er problemet? Disse to tingene følger tradisjonelt sett hverandre, hva mener du? Hvordan kan du vite at bilen er sliten? Bilen er kjørt AV en ungdom, ja. I 2 år. Uten at det trenger å bety at den er ungdomskjørt. Kun 3 eiere før meg og alle disse var vel i 40-åra. Skjønte heller ikke vitsen med å torpedere salgstråden min når du allerede har sagt hva du mente i denne tråden.
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Gammel og sliten bil, kjørt av ungdom.. TJA!!!! varsellampene lyser hos meg iallefall. Prisen er nok noe høy ja, men det største problemet her er nok bilen.. Sett den til 40.000 og ikke legg ut bilder av fjortiskjæresten din sittende i bilen så går det nok litt bedre.. Dummeste jeg har hørt på lenge..
sveinis Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 hehe barnevogn på vei eller? Skal bytte ut min varebil(530) til fordel for en 5 seter stasjonsvogn selv, så er litt i samme situasjon. Klarer ikke bestemme meg for e46 facelift eller 1serien-de ligger i samme prisklasse. Har ikke lagt femmeren ut for salg enda men håper og tror den er lettsolgt. Men alt bunner ut i pris og etterspørsel! Hæ? Planlegger du barnevogn i 1-serien?? Her har jeg innsett at E36 stv er for liten og må opp på en E39 for å få plass til en unge med tilbehør, så jeg er imponert om du klarer deg med en 1-serie
MortenK Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Har enda ikke kjøpt meg min første bil enda og må si at høy km skremmer meg litt bort fra enkelt biler. Det som vertfall interiserer meg mest er at det skal være manuellt gir, bensin motor og helst lavest mulig km stand som murlig. Jeg selv sikter etter en Bmw med rekke 6'er. Lykke til med salget skal du uansett ha tipper at det ikke skal så veldig stor pris reduksjon for at du får napp fra en eller annen
Pelton Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Har enda ikke kjøpt meg min første bil enda og må si at høy km skremmer meg litt bort fra enkelt biler. Det som vertfall interiserer meg mest er at det skal være manuellt gir, bensin motor og helst lavest mulig km stand som murlig. Jeg selv sikter etter en Bmw med rekke 6'er. Lykke til med salget skal du uansett ha tipper at det ikke skal så veldig stor pris reduksjon for at du får napp fra en eller annen Takk for det du:) Rekkesekser her å, med et kilo ladetrykk Ingen hamrete kaklete 4-er, som jo desverre er det mange forbinder med diesel. Mange ville nok blitt positivt overasket om de prøvekjørte en bil som dette. Synd at mange er så negativ til diesel. Som sagt før, mener jeg dette stortsett bunner i uvitenhet. Men hver sin smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå