opt Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 Jeg er også intr i den. kan du levere mot sørlandet ?byr 30 Lapper Vil helst slippe å sende, men får jeg ikke solgt den til noen som kan hente får det vel gå. Men vil se det an litt først, har det ikke travelt med å bli kvitt den.
opt Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Fortsatt mulig å prøvekjøre, men det er nok ikke lenge til det blir umuliggjort pga snø/is.
oddis Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg er nesten sjokkert over at denne ikke allerede er solgt! Her får man PRØVE motoren i bil, hvor mange S-motor, ja i det hele tatt, hvilke motorer får man prøvd før man kjøper?? Er jo minst verdt 5 lapper bare at den er prøve-kjørbar, så vet man umiddelbart tilstanden. Jeg kjøpte en nesten lik motor, til samme pris, og den fikk jeg aldri prøvekjøre... Løp og kjøp pris. Disse motorene kommer ikke til å synke mye i pris over årene.
opt Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg kommer og prøvekjører i morgen He he, vi får kjøre litt åkerrally da
opt Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg er nesten sjokkert over at denne ikke allerede er solgt! Her får man PRØVE motoren i bil, hvor mange S-motor, ja i det hele tatt, hvilke motorer får man prøvd før man kjøper?? Er jo minst verdt 5 lapper bare at den er prøve-kjørbar, så vet man umiddelbart tilstanden.Jeg kjøpte en nesten lik motor, til samme pris, og den fikk jeg aldri prøvekjøre... Løp og kjøp pris. Disse motorene kommer ikke til å synke mye i pris over årene. Er vel det at jeg ikke bor på østlandet, du må huske at trollet på dovre er farlig
opt Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Har fått bud på 30-35, vet ikke om det står enda da. Vil helst slippe å sende.
leif harald Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Har fått bud på 30-35, vet ikke om det står enda da. Vil helst slippe å sende. ok, jeg kunne hentet. men har ikke så mye penger nå da så Får vente litt å se om den fortsatt er tilsalgs da. Mye som skal til for å sette den i en e30?
opt Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Har fått bud på 30-35, vet ikke om det står enda da. Vil helst slippe å sende. ok, jeg kunne hentet. men har ikke så mye penger nå da så Får vente litt å se om den fortsatt er tilsalgs da. Mye som skal til for å sette den i en e30? Er ikke kvalifisert til å si akkurat hva du trenger for å sette den i en e30. Vet at bakstillinga ikke passer, men forstillinga skal visst passe. Med bakstilling fra e30 m3/compact/z3 og e30m3 mellomaksel er du nesten i boks. Kan være interessert i innbytte i noe deler til e36 coupe, også felger, i tillegg til penger da selvsagt. Send meg en pm for mer info.
leif harald Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Har fått bud på 30-35, vet ikke om det står enda da. Vil helst slippe å sende. ok, jeg kunne hentet. men har ikke så mye penger nå da så Får vente litt å se om den fortsatt er tilsalgs da. Mye som skal til for å sette den i en e30? Er ikke kvalifisert til å si akkurat hva du trenger for å sette den i en e30. Vet at bakstillinga ikke passer, men forstillinga skal visst passe. Med bakstilling fra e30 m3/compact/z3 og e30m3 mellomaksel er du nesten i boks. Kan være interessert i innbytte i noe deler til e36 coupe, også felger, i tillegg til penger da selvsagt. Send meg en pm for mer info. Du har PM
opasb Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 hmm... intressangt er det noe startsperre ellernoe sånt i ledningsnettet? sånn at det ikke blir umulig og få start på i en e30...
opt Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 hmm... intressangt er det noe startsperre ellernoe sånt i ledningsnettet? sånn at det ikke blir umulig og få start på i en e30... Det var en separat startsperre i bilen motoren sto i, men den ble ikke flyttet over. Etter hva jeg vet skulle det ikke være noe problem å montere denne i en e30 nei. EWS kom ikke før 3.2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå